כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לא יחדש חוזה

טראמפ מתכונן לעזוב את הרשת שלו ולחזור לטוויטר ופייסבוק

הנשיא לשעבר טראמפ אמר למקורבים שאין לו רצון לחדש את סעיף הבלעדיות עם הרשת החברתית שהוא הקים לאחר שתוקפו יפוג ביוני הקרוב. על טראמפ להודיע ​​על כך על מנת להימנע מחידוש אוטומטי של הסעיף לתקופה של שישה חודשים נוספים

טראמפ מתכונן לעזוב את הרשת שלו ולחזור לטוויטר ופייסבוק
חשבון טוויטר פתוח. אילוסטרציה צילום: unsplash

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ מתכונן לעזוב את החברה איתה חתם על בלעדיות Truth Social, כחלק מחזרה לרשתות חברתיות מיינסטרים כמו טוויטר ופייסבוק, כך על פי דיווח בארה"ב.

טראמפ, שמתכונן לקמפיין למועמדות המפלגה הרפובליקנית לנשיאות ב-2024, אמר למקורביו שהוא מצפה בקוצר רוח לפקיעת "תקופת בלעדיות במדיה חברתית" עם חברת Truth Social, האפליקציה שנוסדה על ידיו.

תנאי הבלעדיות מחייב את טראמפ "לפרסם תחילה כל תקשורת במדיה החברתית" בחשבון Truth Social שלו, שש שעות לפני פרסום אותו תוכן בפלטפורמות אחרות. עם זאת, עסקת הבלעדיות פוטרת פוסטים שתוכנם "נוגע ספציפית למסרים פוליטיים, גיוס כספים לקמפיינים פוליטיים או שכנוע לצאת להצביע".

הנשיא לשעבר טראמפ אמר למקורבים שאין לו רצון לחדש את סעיף הבלעדיות עם הרשת החברתית שהוא הקים לאחר שתוקפו יפוג ביוני הקרוב. "לא יהיה צורך בזה", אמר טראמפ למקורבו כשנשאל על מחויבותו החוזית כלפי Truth Social. מקורב אחר אמר לתקשורת האמריקאית "הוא אמר שיש תאריך סיום החוזה ושהוא לא רוצה להתחייב יותר". בהתאם לתנאי חוזה, על טראמפ להודיע ​​על כך על מנת להימנע מחידוש אוטומטי של הסעיף לתקופה של שישה חודשים נוספים. גם אם חוזה הבלעדיות יישקע, טראמפ עדיין יידרש לפרסם בו-זמנית ב-Truth Social לצד שאר הרשתות החברתיות.

טראמפ אמר שהוא נשאר רק ב-Truth Social למרות העובדה שהבעלים החדש של טוויטר, אילון מאסק, ביטל את איסור שימוש בטוויטר של הנשיא לשעבר בעקבות אירועי ההתפרעות ב-6 בינואר 2021 בקפיטול האמריקאי. עורכי הדין של הקמפיין של טראמפ שלחו מכתב למנהלים בחברת פייסבוק, ודרשו מהם להחזיר את חשבונו של טראמפ.

רשתות חברתיות דונלד טראמפ פייסבוק טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד