י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האלימות כלפי הצוותים הרפואיים

הרופא משחזר: "נכנס בצעקות והרים עלי כסא"

מאחר ולא קיבל טיפול במיידי, מטופל במרפאת כללית שבירושלים תקף רופא מתמחה ואף קרא קריאות גזעניות • ד"ר דימטרי חסלב שיחזר את רגעי התקיפה

הרופא משחזר: "נכנס בצעקות והרים עלי כסא"
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

מטופל שהגיע שבוע שעבר למרפאת כללית שבירושלים, איים על הרופא המתמחה ד"ר דימטרי חסלב זאת מאחר ולא קיבל טיפול בזמן שראה לנכון. המטופל הניף לעברו של המתמחה כיסא ואף קרא קריאות גזעניות לאחר ששמע את מבטאו. בשיחה עם אריה אלדד ובן כספית ברדיו 103fm, ד"ר חסלב שיחזר את אותם הרגעים ושיתף בתחושות.

"אני כרגע מתמחה במחוז ירושלים לרפואת משפחה, אני עובד במרפאה בקופת חולים כללית", אמר, ושיחזר: "האנשים היו אמורים לקבל טיפול רפואי בעיכוב, לא בגלל שרופא ראה סרט, היה יום עבודה לחוץ, לא היה רגע פנוי. עבדתי הרבה, טיפלתי באנשים, נתתי להם שירות. הוא נכנס בצעקות, באיום פיזי, הרים עליי כסא. אני הרגשתי את זה כרצון לעשות נזק פיזי".

עוד שיתף כי "גם האחות הייתה בחדר. האחות אחרי האירוע הרגישה כאבים ביד. אמרה שקיבלה מכה מהכסא שהוא הרים. בכל חדר של צוות רפואי יש לחצן מצוקה, אנחנו גם כצוות עוברים הרבה הדרכות, ספציפית בזמן האחרון היו כמה הדרכות איך להגיב, להתנהל במקרה כזה של תקיפה. יש לנו לחצן מצוקה, הקב"ט מגיע למרפאה, איפה שלחצו על הלחצן".

בנוסף, סיפר ד"ר חסלב כי ההתנהלות היום במרפאה הייתה במתכונת שבת. "היו תורנים, מרפאות תורניות כי אנשים לא יכולים להישאר ללא מענה רפואי", הודה.

תקיפת איש רפואי תקיפת צוות רפואי תקיפה אלימה רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד