י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"תוכנית ישנה-חדשה"

הפלסטינים מגנים את הדרישות בקואליציה: "קמפיין הסתה נתעב"

משרד החוץ הפלסטיני מגנה בתוקף את מה שהוא מכנה "קמפיין ההסתה הנתעב של שרי הממשלה וחברי הכנסת והמתנחלים הקיצונים הקוראים להרוס את ח'אן אל-אחמר, כמו גם הקריאות להסתער על המקום ולתקוף את התושבים"

הפלסטינים מגנים את הדרישות בקואליציה: "קמפיין הסתה נתעב"
חאן אל אחמר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הדרישה בקואליציה מצד חברי הכנסת דני דנון ויולי אדלשטיין לפנות את היישוב הבדואי הבלתי חוקי ח'אן אל-אחמר ועל רקע הקמת המאחז בשומרון על שמו של הרב דרוקמן זצ"ל, משרד החוץ הפלסטיני מגנה בתוקף את מה שהוא מכנה "קמפיין ההסתה הנתעב של שרי הממשלה וחברי הכנסת והמתנחלים הקיצונים הקוראים להרוס את ח'אן אל-אחמר, כמו גם הקריאות להסתער על המקום ולתקוף את התושבים".

בהודעה מטעם משרד החוץ הפלסטיני נכתב כי "התוכנית הישנה-חדשה נועדה להוציא לפועל פרויקטים התנחלותיים ענקיים באזור המשתרע מירושלים ועד ים המלח הידוע בשם E1 באופן שיפריד את ירושלים מהסביבה הפלסטינית שלה".

עוד נמסר כי המשרד דוחה כל ניסיון לקשור בין המאחז שהוקם בשומרון לבין ח'אן אל-אחמר וכי "ממשלת נתניהו והקואליציה הימנית קיצונית היא ממשלת התנחלות ותוכניותיה מבוססות על ניסיון לחסל כל סיכוי לפתרון שתי המדינות".

דובר חמאס הממונה על ירושלים ויושב בעזה, מוחמדה חמאדה, אמר על כך כי "התוקפנות על ח'אן אל-אחמר מגונה, הכיבוש ישלם מחיר על כך במוקדם או במאוחר". חמאד הוסיף כי "שוגה מי שחושב שהעם הפלסטיני יעבור על כך ללא תגובה".

פלסטינים חאן אל אחמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד