כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"לא מוכנה לשבת פה"

נשיאת העליון חיות נטשה אירוע שיזמה - זו הסיבה

נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות עזבה ביום שישי האחרון אירוע בנוכחות שופטים רבים. חיות עזבה את האירוע בעקבות אמירות פוליטיות שנאמרו בו

נשיאת העליון חיות נטשה אירוע שיזמה - זו הסיבה
אילוסטרציה צילום: דוברות הרשות השופטת

נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות עזבה ביום שישי בשבוע שעבר אירוע בנוכחות שופטים רבים אחרים, אותו זימנה - כך דווח ב'חדשות 13'. חיות עזבה את האירוע לאחר שנאמרו בו אמירות פוליטיות.

אל האירוע הוזמנו כל השופטים על ידי הנשיאה חיות, ובמהלכו הם  הם צפו בהצגה "משחקים בחצר האחורית" שנכתבה על ידי המחזאית עדנה מזי"א. מזי"א עלתה לאחר ההצגה לשאת דברים בפני השופטים שם התבטאה באופן פוליטי.

מזי"א סיפרה: "הבת שלי שאלה אותי מי ימנה שופטים? דודי אמסלם ימנה שופטים? חיים גורי אמר 'תמיד היו אליטות ותמיד יהיו אליטות'. האליטות הם אלו שמקדמים את העולם קדימה, אחרת היינו קופים על העץ". בעקבות הדברים הנשיאה חיות קמה ואמרה כי היא "לא מוכנה לשבת פה כשמדברים פוליטיקה" - ויצאה מהאולם.

בעקבות הצעד של חיות, מזי"א השתתקה והפסיקה לדבר על הנושא. ההערכה היא כי חיות ניסתה להראות שהיא לא מוכנה לנקוט עמדה פוליטית, למרות שכבר התבטאה בצורה פוליטית לפני מספר שבועות כאשר תקפה בחריפות את הרפורמה המשפטית שמוביל השר יריב לוין.

אסתר חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד