כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
האשמות קשות

עורך דינו לשעבר של טראמפ: "הוא ימכור מידע מסווג עבור קופסת טונה"

עורך דינו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, מייקל כהן, אמר שהוא בטוח שהבוס לשעבר שלו מתקרב לכתב אישום, ושסביר להניח שהוא ימכור מידע מסווג אם זה יקרה. כהן אמר כי הוא צופה שטראמפ יקבל מעצר בית

עורך דינו לשעבר של טראמפ: "הוא ימכור מידע מסווג עבור קופסת טונה"
דונלד טראמפ צילום: דוברות הקרמלין

עורך דינו לשעבר של טראמפ אומר כי "יוגש נגד דונלד טראמפ כתב אישום, אך אם בסופו של דבר הוא ייכנס לכלא או לא זה כבר סיפור אחר לגמרי. יכול להיות, בהתבסס על העובדה שהוא היה נשיא ארה"ב, וכלא בסופו של דבר לא מתאים למישהו כזה, אז הוא יקבל מעצר בית ארוך, כך אמר מייקל כהן ברשת MSNBC.

"בואו לא נשכח שבמשך ארבע שנים, למרות העובדה שהוא באמת אדם מאוד מטומטם ואין לו זכרון או זיכרון גדול, בכל זאת במשך ארבע שנים הוא עדיין היה בסיווג תדרוכים, תדרוכים מסווגים לביטחון לאומי, ואם אתה חושב שדונלד לא ימכור שום מידע מהמידע הזה, אולי הוא כבר עשה זאת, אבל אם אתה חושב שהוא לא ימכור את זה תמורת קופסת טונה או חבילת בולים, אתה לא מדייק, אז אני חושב שלמען הביטחון הלאומי, אני חושב שהם היו מכניסים אותו למעצר בית קפדני".

למרות הרצון של כהן שנגד טראמפ יוגש כתב אישום, שערוריית המסמכים המסווגים של הנשיא ג'ו ביידן עצמו - והקשר האפשרי שלו לעסקים המפוקפקים של בנו האנטר - מבטיחים כמעט שהנשיא לשעבר לא יואשם.

כתב אישום דונלד טראמפ טונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד