י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הח"כים יצאו מהכלים

עימות סוער במליאה: "רד מהדוכן, מנוול, בוגד"

כמה חברי כנסת יצאו מכליהם כאשר ביום ציון השואה הבינלאומי עלה ח"כ עופר כסיף לדוכן ונשא נאום נגד המדינה וטען כי היא כובשת וגזענית | צפו בקטע מהעימות הסוער

עימות סוער במליאה: "רד מהדוכן, מנוול, בוגד"
אלמוג כהן/חנוך מילביצקי צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

אם חשבנו שהשיח בכנסת ה-25 יהיה מכבד יותר ופחות אלים ובוטה מהשיח שחווינו בכנסת הקודמת מסתבר שהתבדינו. מידי יום חילופי מהלומות מילוליות קשות מצד חברי כנסת משני צידי הבית.

אמש (שלישי) היה זה כאשר עלה חבר הכנסת עופר כסיף מסיעת חד"ש-תע"ל לדבר על הדוכן ביום שבו ציינו בכנסת ובעולם את יום השואה הבינלאומי וכינה את ישראל מדינה כובשת ומדינת אפרטהייד. חברי הכנסת מ'הליכוד' ו'עוצמה יהודית' לא יכלו להישאר אדישים ותקפו אותו במילים חריפות.

חבר הכנסת אלמוג כהן מ'עוצמה יהודית' יצא מכליו וסינן לעברו של כסיף: "הוא אוויר. הוא אוויר. שונא ישראל. ארור תהיה. אתה בוגד אתה לא רצוי פה".

ח"כ אליהו רביבו מ'הליכוד' הצטרף ותקף: "אתה יותר מסוכן ממחבלים". גם חבר הכנסת חנוך דב מלביצקי מ'הליכוד' קם ממקומו בחמת זעם וצעק לעבר ח"כ כסיף ששב על הדברים שוב ושוב כי ישראל מנהלת עשרות שנים של כיבוש אכזרי. "רד מהדוכן, בוגד", אמר מלביצקי וקרא לסגן יו"ר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס להוריד אותו מהדוכן בשל דבריו נגד המדינה.

"אם בגרמניה לפני 90 שנה היו אנשים כמונו, שמרימים את קולם, זה לא היה מגיע למה שהגיע", המשיך עופר כסיף להתסיס בדבריו.

"רד מהדוכן. רד, מנוול. רד ולך לעזה. בוגד", נזעק שוב ח"כ מלביצקי.

 

עופר כסיף אלמוג כהן עימותים בכנסת בוגד חנוך מילביצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד