י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בגלל הכותרת בראיון

נפתלי בנט במתקפה: "מביש, לא אעצור"

ראש הממשלה לשעבר בנט תוקף הלילה ראיון שהתקיים בערוץ 14 תחת הכותרת "סתימת פיות?" עם הרב יוסי מזרחי שנתבע על ידו בסך מיליון שקלים | בנט טוען כי הערוץ מנסה להנדס תודעה בעוד הוא נלחם בתביעותיו "עבור כל מי שחפץ במדינת ישראל טובה יותר"

נפתלי בנט במתקפה: "מביש, לא אעצור"
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תוקף הלילה ראיון ב'ערוץ 14' עם הרב יוסי מזרחי שנתבע על ידו בסך מיליון שקלים ומכנה את הראיון "זוועה".

בנט מספר בפוסט ארוך: "אמא שלי שלחה לי סרטון של הראיון הזה היום בערוץ 14 תחת כותרת נבזית "סתימת פיות", כלומר שראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט (אני) תובע כביכול על מנת להשתיק ביקורת. אבל על מה התביעה? לא על ביקורת, אלא על כך שהרב מזרחי הפיץ ברבים כאילו אמי, מירנה לאה בנט לבית לפקוביץ, היא גויה".

"הנה חלק ממה שאמא הנפלאה שלי והחזקה כתבה לי ולאחיי אחרי שצפתה בראיון הזה כרגע: "אני שבורה. ההורים שלי בשמיים בוכים כרגע". והערוץ הזה מעז לכנות את התביעה "סתימת פיות". מביש", תקף בנט והוסיף, "סתימת פיות? על מה אתם חושבים שהתביעות הללו, למען השם? על ההפצה למאות אלפי אנשים שאמי ואני כביכול נוצרים. שאני וגילת כביכול התגרשנו או שאני מכה אותה. שלקחתי כביכול לכיסי 50 מיליון ש"ח".

"למען החופש לפזר שקרים מזעזעים אתם נלחמים?", המשיך ראש הממשלה לשעבר לתקוף את אלה המצדדים ותומכים באותם נתבעים, "ישנה מכונת רעל נוראה שמפיצה ללא לאות שקרים וארס והמכונה הזו מסכנת את כולנו. עכשיו יש מי שמגייסים כסף להגן על אנשים אלו בשם "חופש הביטוי", וערוץ 14 מהנדס תודעה כאילו בזה מדובר. מי האנשים שתורמים כסף מכיסם כדי להגן על מי שמפיץ שקרים מזעזעים כאלה?!".

לסיום הצהיר ראש הממשלה ה-13 נפתלי בנט: "לא אעצור. אני מתקדם בכל כוחי ובכל משאביי לתבוע את יצרני הרעל ואת סוכניו. את מיליוני השקלים שאקבל בתביעה זו ובאחרות אתרום כרגיל לחיילי צה"ל ולמשפחות. לא עבורי אני נלחם אלא עבור כל מי שחפץ במדינת ישראל טובה יותר. ועבור אמא הטובה שלי. ועבור הוריה, סבא ישראל וסבתא מיכלה זכרונם לברכה, יהודים טובים שאיבדו את משפחותיהם בשואה, ולא יכולים להשיב".

יצוין כי הרב מזרחי שנתבע כאמור במיליון שקלים על ידי בנט התנצל בראיון לשי גולדן ב'ערוץ 14' ואמר: "לא הייתה לי כוונה לפגוע בו או באמו באופן אישי. אכפת לי מעתיד המדינה. דבר אחד אני לא מבין, איך מכל האנשים בעולם שדיברו עליו, דווקא הוא נטפל לשלושה חרדים".

נפתלי בנט ערוץ 14 הרב יוסי מזרחי שי גולדן תביעת דיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד