כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המנחמים המומים

היתום הקטן בכה: "אבא תרד מהשמים. אני רוצה לספר לך סוד קטן"

"אבא.... תחזור! אני רוצה לספר לך משהו אחרון!...." כך היתום הבכור בן ה-5.5 של הרב טרבלסי, אחר הטרגדיה שהכתה בהלם את המגזר החרדי

היתום הקטן בכה: "אבא תרד מהשמים. אני רוצה לספר לך סוד קטן"
הרב טרבלסי ז"ל צילום: באדיבות המצלם

שבעה זה מקום כואב. עצוב. אך כאשר היתומים קטנים כל כך, והפטירה פתאומית כל כך, זה קשה שבעתיים. הפטירה הפתאומית של הרב רפאל טרבלסי ז"ל מכרמיאל, הכתה את כולם בתדהמה.

לתרומה ליתומי הרב רפאל טרבלסי הקליקו כאן>>>

כזכור, לפני חודש קודם בלבד אובחן הרב טרבלסי כחולה במחלה הממארת ל"ע, אבל הרופאים אמרו שעל אף שהמחלה היא בריאותיו, מדובר במקרה קל מאוד. הם העריכו שהוא יזדקק לארבעה טיפולים כימותרפיים בלבד כדי להתפטר מהגרורות הסרטניות. אחרי שני טיפולים היו התוצאות טובות במיוחד. הרופאים אמרו שהם סבורים שניתן יהיה לוותר אפילו על הטיפול הרביעי ולהסתפק בשלושה טיפולים, משום שהגוף מגיב בצורה נהדרת לטיפול ומתנקה מהמחלה הנוראה.

אלא שאז הוא נדבק בווירוס חורף שגרתי. בתוך זמן קצר מאוד החלו כל המערכות בגופו של הרב טרבלסי לקרוס, עד לפטירתו בשבת קודש.

המנחמים כולם המומים. אף אחד לא האמין שאברך צעיר, אב לשלושה ילדים קטנים, יכול להיקטף בחטף כל כך. "זה היה כל כך פתאומי" מספר אחד מקרובי המשפחה, שאבי - הבכור בן החמש שמע על הבשורה והחל להסתובב בבית סהרורי. "אבא" הוא צעק "תרד מהשמים, אני רוצה לספר לך סוד קטן! אבא.... תחזור! אני רוצה לספר לך משהו אחרון!...."

"תחשבו על שלושה יתומים קטנים, שהגדול בן חמש וחצי בלבד! בנו הקטן בן שנתיים וחצי, ואפילו בחלק'ה שלו אבא לא יזכה להיות. זה בלתי נתפס"

אבי הקטן שבר את לב כולם כשפנה לאמו האלמנה תחי' באחד מימות השבעה: "אמא" הוא שאל בטון מאשים "למה ה' לקח לי את אבא? הוא לא יודע שיש לו פה ילד קטן? למה הוא לקח אותו? למה???"
ואין איש שיוכל לנחמו.

"אנחנו הולכים ובוכים פה" מספר מנחם נוסף "רק לחשוב על היתומים הקטנים האלה שהתחילו את החיים בהתמודדות כל כך מורכבת. להחזיר את אבא אנחנו לצערינו לא יכולים, אבל לרפד להם את הדרך הקשה ולו במעט- זה בידים שלנו". המשפחה פונה לעם ישראל בתחינה: "אנחנו פשוט פונים ללב הרחום של עם ישראל ומבקשים עזרה. זה הדבר היחיד שאפשר לעשות בכזה מקרה, זה הדבר שנכון לעשות, כי המשפחה הזאת באמת תזדקק להרבה מאוד תמיכה ועזרה.

אין ברירה, חייבים להקים להם קרן עזרה וסיוע כדי שיהיה להם לפחות את הבסיס המינימלי, משהו להתחיל אתו את ההתמודדות הנוראה הזאת".

לתרומה ליתומי הרב רפאל טרבלסי הקליקו כאן>>>

 

קופת העיר רפאל טרבלסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד