י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מדובר בהישג גדול"

בשורה לנפגעי פיגועים ולנכי צה"ל: עלייה של 50% בתשלום

שר הביטחון גלנט ויו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ אייכלר סיכמו שהשתתפות המדינה בתשלום הפרמיה של נכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה תעלה ל-50%

בשורה לנפגעי פיגועים ולנכי צה"ל: עלייה של 50% בתשלום
שקלים ישראלים צילום: pixabay

בשורה חשובה לציבור נכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה: שר הביטחון יואב גלנט ויו"ר וועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר סיכמו להעלות את השתתפותה של המדינה בתשלום הפרמיה לנכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה מ-37.5% ל-50%. זאת, בעקבות התייקרות הפרמיה. לדברי יו"ר הוועדה "אם נדרשת העלאת סכום הפרמיה מהנכה –על המדינה להעלאות את השתתפותה במקביל". בעקבות העלאת השתתפות זו – יופחת הסכום אותו ישלם הנכה עצמו.

כזכור, בשבוע שעבר ביקש משרד הביטחון להעלות את הסכום אותו משלמים הנכים. יו"ר הוועדה אייכלר, דרש שהמדינה תגדיל במקביל את השתתפותה בעלות הפרמיה. בעקבות כך התקיימה פגישה של יו"ר הוועדה ושר הביטחון, וסוכם להעלות את השתתפות המדינה לחמישים אחוזים מעלות הפרמיה. שיעור הסכומים אושר כבר היום ויחול מתחילת חודש אפריל.

יואב גלנט וישראל אייכלר.

איתי אלימלך מארגון נכי צה"ל, ועו"ד רות פרמינגר, נציגת ארגון נפגעי פעולות איבה בירכו את על פעילותם המשותפת והנמרצת של שר הביטחון ויו"ר הוועדה למען ציבור נכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה.

יו"ר הוועדה ח"כ אייכלר הודה לשר הביטחון גלנט על היענות והקשבה עבור הנכים והנפגעים, ועל הפעילות המאומצת מול הגורמים המקצועיים במשרדו על מנת לגבש מסמך ברור לפיו השתתפותה של המדינה בסך חמישים אחוזים יחול בתחילת חודש אפריל, אז צפויה גם התייקרות הפרמיה.

עו"ד עידן קלימן, יו"ר ארגון נכי צה"ל על הבשורה של גלנט ואייכלר הבוקר, "מדובר בהישג גדול ותוצר של עבודה מאומצת. אנו שמחים על ההישג המוצלח, שמהווה איתות חיובי מהממשלה החדשה להמשך הטיפול והליווי של פצועי צה"ל, ומוקירים את שיתוף הפעולה והנכונות שמראים שר הביטחון ויו"ר ועדת העבודה והרווחה".

נכי צה"ל נפגעי פעולות איבה ישראל אייכלר יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד