כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
זה כל מה שנדרש

הנשיא דורש לקיים את ההבטחה לאזרחי ישראל

נשיא התאחדות התעשיינים קורא לממשלה: "דורשים ומצפים מהממשלה לקיים את הבטחתה עד ה-1 למרץ, ולהפחית את תעריף החשמל בשיעור שהוכרז"

הנשיא דורש לקיים את ההבטחה לאזרחי ישראל
שקלים ישראלים צילום: pixabay

בעקבות הכוונה של רשות החשמל להעלות את התעריף, על אף הצהרות הממשלה האחרונות כי ימנעו מההעלאה, הצהיר נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, כי "אנו דורשים ומצפים מהממשלה לעשות את הנדרש, כך שעד ה-1 למרץ תקויים ההבטחה במלואה ויופחת תעריף החשמל".

"זאת במיוחד לאור העובדה כי ההחלטה על הפחתת התעריף לא דורשת סבסוד מתקציב המדינה, אלא רק הכרה בירידת מחיר הפחם, הקלות רגולטוריות של המשרד להגנת הסביבה והתייעלות בחברת החשמל. גם אם רשות החשמל תגיע למסקנה שנדרש מימון מסויים בכדי להפחית את התעריף, על המדינה לספק אותו ולעמוד בהבטחתה".

נשיא התאחדות התעשיינים ד"ר רון תומר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

"כמו כן", הוסיף תומר ואמר, "על הממשלה לזכור, כי אם היא רוצה לבלום את האינפלציה, עליה להפחית באופן מיידי את התעריף ב- 70% לפחות, גם למשקי בית וגם לעסקים, ואנו מצפים גם לביטול ההתייקרויות בתעריפי המים והארנונה".

בתוך כך, על אף ההבטחות לקצץ את עליית תעריף החשמל ל-2.5%, העלייה שנכנסה לתוקף בתחילת החודש בשיעור 8.2% תקוצץ רק ב-1.5% ותעמוד על 6.7%.

התאחדות התעשיינים תעריפי החשמל תעריף החשמל הוזלת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד