ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
עוד קרבן באתרי הבניה

בני ברק: פועל נהרג מקריסת קורת בטון

פועל בניין נהרג הבוקר באתר בנייה בבני ברק לאחר שככל הנראה קורת בטון קרסה עליו ומחצה אותו למוות. מתנדבי ההצלה שהגיעו למקום תיארו שהקרבן נלכד תחת הריסות הקיר שקרס עליו ולא הותיר לו סיכוי

בני ברק: פועל נהרג מקריסת קורת בטון
הזירה בבני ברק צילום: דוברות ארגון הצלה

כונני ארגון הצלה הוזעקו הבוקר (חמישי) לאתר בניה ברחוב רבן גמליאל בבני ברק בעקבות דיווח על תאונת עבודה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו הכוננים פעולות החייאה בגבר כבן 28 עם חבלה רב מערכתית, ועקב אופי הפציעות הקשות נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום.

חובשי הצלה יחיאל גולדהבר וחיים קלפהולץ תיארו: "כשהגענו לאתר הבניה הכווינו אותנו לגבר כבן 28 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, כשהוא לכוד תחת הריסות קיר שקרס עליו. לאחר שחולץ ע"י העובדים במקום התחלנו יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א בפעולות החייאה מתקדמות, שבסיומן נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום."

מתנדב איחוד הצלה בזירה | צילום: דוברות איחוד הצלה.

פראמדיק מד"א אייל דודזון וחובשים של מד"א משה אינדיג ומאיר בטיטו סיפרו: "עלינו לקומה השלישית באתר הבנייה וראינו את הפועל שוכב מחוסר הכרה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא נלכד תחת בטון שקרס וחולץ ע"י הפועלים באתר. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

אהרון לרר ויעקב קרימולובסקי חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בפועל שנהרג לאחר שלדברי הפועלים במקום קורת בטון כבדה נפלה על ראשו תוך כדי עבודתו באתר בניה. למרבה הצער נקבע מותו בזירה בתום מאמצי ההחייאה שביצענו בו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

ממשטרת ישראל נמסר: לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על תאונת עבודה באתר בניה ברחוב גמליאל בבני ברק. מותו של עובד במקום נקבע ע"י גורמי רפואה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

 

פועל בניין קורת בטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד