י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נתניהו נאלץ להתקפל

בעקבות הצו הזמני: נהגי ראש הממשלה שהודחו ישובו לתפקידם

שלושת הנהגים שהודחו מעבודה בשיירת ראש הממשלה שובצו לעבודה מחדש לקראת שבוע הבא. ההחלטה מגיעה בעקבות הצו הזמני שהוציא אתמול בית הדין 

בעקבות הצו הזמני: נהגי ראש הממשלה שהודחו ישובו לתפקידם
חלק משיירת ראש הממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בלשכת ראש הממשלה התייצבו הבוקר (חמישי) נהגי ראש הממשלה שהודחו וקיבלו כפי שדרשו, שיבוץ לשבוע הבא לעבודה בשיירת ראש הממשלה . ההחלטה מגיעה בעקבות הצו הזמני שהוציא אתמול בית הדין לעבודה לפיו "יש להשיב את המבקשים לתפקידם כנהגים בשיירת רה"מ לאלתר".

הצו הזמני קבע כי על משרד ראש הממשלה לבצע מיד את ההנחיה של היועצת המשפטית לממשלה והמשנה לה. "הצווים יחולו רק על החזרת המבקשים כנהגים בשיירת ראש הממשלה, להבדיל מנהגי ראש הממשלה עצמו". בנוסף הובהר כי שכרם ותנאי העסקתם לא ייפגעו. 

כזכור, עמדת המדינה מוקדם יותר השבוע הייתה, כי יש לקבל את צו המניעה ולהחזיר את נהגי שיירת ראש הממשלה שהוזזו מתפקידם, בשל היותם עדי תביעה במשפטו של ראש הממשלה.

בשבוע שעבר הגישו שלושת הנהגים לבית הדין לעבודה בקשה לצו מניעה באמצעות עורכת דינם סיגל פעיל. הם דרשו לחזור באופן מידי לעבודתם בהתאם להנחיית המשנה ליועצת המשפטית לממשלה, גיל לימון והיועצת המשפטים של משרד הממשלה.

הבקשה הגיעה לאחר שבלשכת רה"מ הוחלט כי הנהגים לא יוחזרו לתפקידם המקורי אלא יועסקו בעבודות שוטפות במשרד ראש הממשלה.

במשרד ראש הממשלה טענו כי, בתאריך ה-31.12.22 הסתיים חוזה העסקתם של הנהגים כנהגי ראש הממשלה, וכעת הם ממשיכים להיות מועסקים בפול הנהגים של משרד ראש הממשלה באותם התנאים.

שיירת ראש הממשלה בית הדין לעבודה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד