ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
גל התביעות נמשך

נפתלי בנט תובע את עובדת הבנק בסכום עתק

ראש הממשלה ה-13 של ישראל ממשיך לתבוע את מי שהוא מכנה אנשי "מכונת הרעל" מתוך מטרה לפרק אותה ולהרתיע את בריוני המקלדת | הבוקר הגיש תביעת לשון הרע נגד עובדת בנק שחשודה בהסתה נגדו

נפתלי בנט תובע את עובדת הבנק בסכום עתק
אילוסטרציה צילום: pixabay

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תובע מיליון וחצי שקלים מעובדת בנק הפועלים תושיה אשכול שלום שחשודה בהסתה נגדו. בתביעת לשון הרע שהגישו עורכי דינו עודד גזית ואלירם בקל נכתב: "במהלך תקופת כהונתו פרסמה הנתבעת, פעילת מפלגת הליכוד, שורה של פרסומים בהם קראה לאלימות נגד מר בנט ובני משפחתו".

עוד נכתב כי "הנתבעת עשתה שימוש ברשתות החברתיות להפצת שנאה, לעידוד אלימות, להרעלת השיח הציבורי, זריעת ריב ומדון. לנתבעת היו אלפי עוקבים שנחשפו לפרסומיה שחלקם מהווים הסתה בוטה לאלימות".

נפתלי בנט כראש ממשלה | צילום: נועם מושקוביץ, פלאש 90.

״הנתבעת הרבתה לפרסם פרסומים המצדיקים את שואת יהודי אירופה, וקשרה את מה שהיא מציגה כיתרון בשואה (רציחת יהודים) להכפשתו של מר בנט, ואף להשוואתו להיטלר. הנתבעת הינה ככל הנראה גורם מרכזי בציר של פעילים פוליטיים התומכים במפלגת הליכוד, וככזו היא מפרסמת אל מול תיבת תהודה".

‏יצוין כי לפני שבועיים נשלח לאשכול שלום מכתב התראה, אולם לדברי עורכי דינו של התובע נפתלי בנט היא לא השיבה לו ולכן הבוקר הוגשה התביעה הכספית נגדה.

תביעת לשון הרע נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד