כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
למרות התחנונים

הרצח המזעזע בפתח תקווה: סחט כספים משכנו לשעבר - ודקר אותו למוות

כתב אישום הוגש כנגד אושר אגסי שרצח את שכנו לשעבר והצית את דירתו וגופתו, לאחר שסחט ממנו סכומי כסף | במשך 4 שעות, דקר אגסי את השכן בכל חלקי גופו תוך שהוא מקניט ומתעלל בו, בזמן ששלו שרוע על הרצפה ומתחנן שיפסיק 

הרצח המזעזע בפתח תקווה: סחט כספים משכנו לשעבר - ודקר אותו למוות
הזירה בה אותרה הגופה צילום: הצלה פתח תקווה

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום כנגד אושר אגסי, בן 24 מראשון לציון לאחר שרצח את שלו קורוסטישבסקי, והצית את דירתו וגופתו. מכתב האישום שהגיש עורך הדין נתנאל בוג'ו עולה כי אגסי ושלו גרו בעבר בשכנות בבניין מגורים בפתח תקווה. במהלך שנת 2021, ביקש אגסי משלו במספר הזדמנויות ללוות ממנו כסף, ושלו סירב.

באוקטובר 2022 אגסי הגיע לדירתו של שלו ושוב דרש ללוות ממנו כספים, כששלו סירב, איים עליו שיכה אותו, יהרוג אותו ויצית את דירתו. לאור האיומים, נתן לו שלו את הסיסמאות לאפליקציית הבנק, באמצעותן אגסי נטל בשמו הלוואה בסך 35 אלף ש"ח, והעביר את הכספים לחשבונו. בעקבות הסחיטה, ולאחר שסירב להשיב את ההלוואה, שלו הגיש נגדו תלונה במשטרה. כשנודע על כך לאגסי, החליט לנקום בכך שיגרום למותו ולהצית את הדירה שלו, לצורך כך, החביא מתחת לדירתו של שלו מיכל דלק.

בחודש דצמבר החליט אגסי להוציא את התכנית לפועל, לשם כך הצטייד בסכין, כפפות וקטנוע ונסע לדירתו של שלו. ואז, במשך 4 שעות, דקר אגסי את שלו בכל חלקי גופו תוך שהוא מקניט ומתעלל בו, בזמן ששלו שרוע על הרצפה ומתחנן שיפסיק עד שגרם למותו ועזב את המקום, לא לפני שדקר אותו עוד מספר פעמים.

אגסי נסע לביתם של קרובי משפחתו הסמוך לדירתו של שלו, לקח חומרי ניקוי, וסדין, וחזר לדירתו של שלו. אז, עטף אגסי את גופתו של שלו, הוריד אותו לכניסה לבניין, וניסה ללא הצלחה להרים אותו לקטנוע כדי להעלים את גופתו. בהמשך, עלה אגסי לדירה עם הדלק שהחביא, שפך אותו בחללים שונים והצית את הדירה. לאחר מכן, שפך דלק על גופתו של שלו, הצית אותו ונמלט מהמקום. אגסי חנה את הקטנוע במקום מרוחק מביתו, כיסה אותו כדי למנוע את גילויו, והשליך שקית עם חפצים בהם עשה שימוש ברצח.

כתב האישום מייחס לאגסי עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, הצתה, סחיטה באיומים שהובילה למעשה ושיבוש מהלכי משפט. בנוסף, הוגשה בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

כתב אישום רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד