כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בראשות גדולי ישראל נכדי הצדיק

ערק נשפך: ההילולא המסורתית ל'בבא סאלי' במבשרת

במוסדות 'כנסת ישראל' על שם הצדיק רבי ישראל אבוחצירא זצ"ל סדנא 'בבא סאלי' קיימו זו השנה ה- 11 את ההילולא המסורתית בבית המדרש במבשרת ציון בראשות גדולי ישראל נכדי הצדיק ראשי המוסדות ואישי ציבור. צפו בתיעוד 

ערק נשפך: ההילולא המסורתית ל'בבא סאלי' במבשרת
הילולת הבבא סאלי במבשרת ציון צילום: שמוליק קורלנסקי

מאות בני ידידי וחברי קהילת כנסת ישראל זכו להשתתף בהילולא השנתית לכבוד סידנא בבא סאלי במרכז המוסדות בעיר מבשרת ציון זו השנה ה-11 בראשות גדולי ישראל וצאצאי הצדיק.

המעמד נפתח בדברי הנהלת המוסדות הגר"ח ברונר והרב יעקב דינר שציינו כי זו השנה ה-11 שאנו זוכים לקיים את ההילולא בסימן התרחבות הקהילה במקביל להעצמת רשת הכוללים שע"י המוסדות, כשממרכז המוסדות במבשרת זכינו ויוצאת תורה לכל רחבי ארץ ומרגישים את הס"ד מכוחו של הבבא סאלי.

בהתרגשות קיבל הקהל את פני נשיא המוסדות נכד הבבא סאלי האדמו"ר רבי שלמה בוסו שציין כי מידי שנה היינו זוכים לערוך את ההילולא בראשות מורנו ורבנו מרן המשגיח רבי חיים וואלקין וקיוונו כי עד ביאת גואל נעשה את ההילולא יחד אבל וודאי כי רוחו הגדולה חופפת עלינו להמשיך בדרכו של הסבא קדישא, האדמו"ר נשא את ברכת קודשו להנהלת המוסדות רבני הכוללים בני הקהילה ותומכי המוסדות כי זכות הבבא סאלי תעמוד להם להתברך בכל מילי דמיטב.

מיד בסיום דבר האדמו"ר החלו הקהל בשירת הפיוט הקדוש יודו לך רעיוני אותו חיבר סידנא בבא סאלי כשבמשך שעה ארוכה הקהל שורר ופייט את הפיוט הנשגב לצד שאר פיוטי יגל יעקב שחוברו על ידי צדיקי המשפחה.

עוד השתתפו ונשאו דברים במעמד הגדול בנש"ק הגה"צ רבי מאיר אבוחצירא, רבה של מבשרת ציון הגר"ש בן עזרא, ראש הכוללים הגר"י קניג, הגרש"ד וואלקין שאף הדליק הנר לכבוד אביו מרן המשגיח ורבני הקהילות במבשרת, כמו כן השתתף ידיד המוסדות חבר הכנסת אוריאל בוסו שהפליא דבריו בשגב קדושתו של דודו הגדול סידנא בבא סאלי זיע"א.

עד לשעות הקטנות של הלילה נמשכה ההילולא הגדולה בשירת זימרה ודברי תורה, כשנקהל הגדול זוכה לקחת עמו מלא חופניים של קדושה ויראת שמים בדרכו של הצדיק.

צפו בגלריה

בבא סאלי מבשרת ציון הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד