כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ההלוואות שהובילו לירי

שוחחו כחצי דקה - והאקדח נשלף: כתב אישום נגד הגיס שרצח את יזם הנדל"ן

גיסו של יזם הנדל"ן ניסים אסייג נאשם כי בעקבות סכסוך על רקע הלוואות שלקח אסייג עליהן לקח ערבות, רצח אותו ביריות | "ירה באסייג לאור יום ברחוב לעיני העוברים והשבים"

שוחחו כחצי דקה - והאקדח נשלף: כתב אישום נגד הגיס שרצח את יזם הנדל"ן
הקבלן ניסים אסייג צילום: רשתות חברתיות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום כנגד רוני לוי, בן 59 מראשון לציון לאחר שרצח את גיסו יזם הנדל"ן ניסים אסייג. מכתב האישום שהגיש עורך הדין שגיא שגב עולה כי בין לוי לאסייג, בעלה של אחות של לוי, היה סכסוך על רקע הלוואות שלקח אסייג, ולוי היה ערב להן. לאור הסכסוך, החליט לוי להמית את אסייג והצטייד באקדח.

בתחילת החודש, נסע לוי לביתו של אסייג בראשון לציון, ועקב אחריו כשנסע במונית לכיוון עבודתו. כשהגיעו לבניין המשרד ואסייג יצא מהמונית, יצא לוי מרכבו והשניים שוחחו כחצי דקה. אז, שלף לוי את האקדח וירה באסייג 4 כדורים.

אסייג הצליח לברוח בחזרה למונית ולהימלט מהמקום, גם לוי שב לרכבו ונמלט. אסייג הובהל לבית החולים ונכנס לניתוח חירום, אך כעבור 7 שעות נקבע מותו. בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה ציין עו"ד שגב כי מסוכנתו של לוי נלמדת מכך שירה באסייג לאור יום ברחוב לעיני העוברים והשבים, וכי גם העובדה שמדובר בבעלה של אחותו לא מנעה ממנו לבצע את זממנו.

כתב האישום מייחס ללוי עבירות של רצח בנסיבות מחמירות ונשיאת נשק.

כתב אישום רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד