כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הרוגים ופצועים

טרור פלסטיני בגרמניה: שוחרר ממעצר ויצא למסע דקירות

אתמול נרחצו שני אזרחים גרמנים בפיגוע דקירה עם סכין על ידי פלסטיני שפתח במסע דקירות. החשוד שוחרר ממעצר לפני שבוע. בנוסף שלושה בני אדם נפצעו קשה וארבעה נוספים נפצעו קל. האיש נעצר בעבר מספר פעמים

טרור פלסטיני בגרמניה: שוחרר ממעצר ויצא למסע דקירות
משטרת גרמניה: אילוסטרציה צילום: משטרת גרמניה

פלסטיני תקף בסכין נוסעים ברכבת אתמול בגרמניה. שני בני אדם נהרגו ושבעה נפצעו, החשוד נעצר. על פי הדיווח בתקשורת המקומית הוא שוחרר ממעצר רק לפני שבוע. הפלסטיני דקר למוות שני בני אדם, ושבעה נוספים נפצעו בדרגות שונות, ברכבת אזורית מקיל להמבורג ביום רביעי, העבריין נעצר. הוא עצמו נלקח לבית חולים עם פציעות בינוניות, כך אמר דובר המשטרה הפדרלית. שלושה בני אדם נפצעו קשה וארבעה נוספים נפצעו קל.

לדברי שרת הפנים של מדינת שלזוויג-הולשטיין, סבין סוטרלין-וואק, האיש הוא פלסטיני חסר אזרחות, הגבר הוא בן 33. איברהים א' שהגיע לגרמניה ב-2014, התגורר תחילה בנורדריין-וסטפאליה ואחר כך בשלזוויג-הולשטיין וקיבל אישור שהייה ב-2016.

על פי הדיווח, האיש נעצר מספר פעמים ונחקר במשטרה בגין עבירות אלימות והיה במעצר עד לפני שבוע. החשוד תקף מטיילים ונוסעים בסכין בתוך הרכבת מעט לפני השעה 15:00 יום רביעי, לפני שהגיע לתחנת ברוקשטד (מחוז שטיינבורג). מיד אחרי הדקירות בפנים האירועים עברו לרציף, כך מסרה המשטרה הפדרלית לאתר WELT.

בשנת 2016, התוקף קיבל מעמד של תושב בחסות המדינה. מעמד כזה בגרמניה ניתן לאותם זרים שלא ניתן להכיר בהם כפליטים, אך נמצאים בסכנה בעת חזרה למולדתם. מניעי הפשע שביצע על ידו נחקרים.

פיגוע דקירה טרור פלסטיני דקירה גרמניה גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד