י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יום השואה הבינלאומי

השגריר באו"ם: אנחנו נאבקים נגד טרור רצחני שמאיים לפגוע ביהודים

בעקבות הפנייה הפלשתינית למועצת הביטחון, שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן בנאום באו"ם: "הפעולה הבוקר היא המשמעות של השבועה שאנו נשבעים: לעולם לא עוד". לפחות עשרה פלסטינים נהרגו וכמה אחרים נפצעו באורח קשה

השגריר באו"ם: אנחנו נאבקים נגד טרור רצחני שמאיים לפגוע ביהודים
מחבל בג'נין. אילוסטרציה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

בעקבות הפנייה הפלשתינית למועצת הביטחון נגד ישראל בגין הפעולה הבוקר (חמישי) בג'נין, גלעד ארדן, שגריר ישראל באו"ם מגיב ואומר: "בעקבות פעולת הסיכול הבוקר של צה"ל בג׳נין והפנייה הפלשתינית למועצת הביטחון אמרתי היום כאן באו"ם, בטקס המיוחד ליום השואה הבינלאומי, שזה לא מספיק לדבר על זכרון השואה, חלק מהלקחים שחייבים היו להילמד מהשואה זה לגבות את מדינת ישראל והעם היהודי כשאנחנו נאבקים נגד טרור רצחני שמאיים לפגוע ביהודים חפים מפשע, ואני דורש את הגיבוי הזה גם היום. הפעולה הבוקר היא המשמעות של השבועה שאנו נשבעים: לעולם לא עוד".

כזכור, חלק מפעילי הג'יהאד האסלאמי שחוסלו בפעולה החריגה הבוקר (חמישי) בג'נין, היו מעורבים לאחרונה בפעילות טרור ענפה, בביצוע מספר פיגועי ירי לעבר כוחות צה"ל ותכנון של "פיגועים משמעותיים" נוספים. כך מסרו צה"ל והשב"כ. הפלסטינים דיווחו כי מספר חמושים נהרגו במהלך ההיתקלות, אך מספרם טרם ברור. משרד הבריאות הפלסטיני אישר כי לפחות עשרה פלסטינים נהרגו וכמה אחרים נפצעו באורח קשה. הערכה היא כי מספר ההרוגים בקרב הפלסטינים עשוי לעלות.

גלעד ארדן או"ם ג'נין טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד