י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בצל המתיחות

צעדת הימין נמנעה: מרזל תקף את הממשלה

בצל המתיחות הבטחונית הדרג המדיני החליט הערב למנוע את צעדת הימין השבועית בשער שכם, מרזל שעומד בראש הצועדים אומר ל'בחדרי' ממשלת נתניהו גרועה מזו של בנט ובר לב

צעדת הימין נמנעה: מרזל תקף את הממשלה
ברוך מרזל ופעיליו בשער שכם צילום: פלאש 90

בערבו של יום חמישי שעבר אירגן איש חברון ברוך מרזל צעדה של אנשי ימין בשער שכם וסביב שערי הר הבית, המשטרה אפשרה אז את הצעדה ואף אבטחה את הצועדים. במהלך הצעדה בשבוע שעבר התרחשו עימותים נקודתיים בין הצועדים לבין התושבים הערבים בעת שהגיעו לשער האריות.

גם הערב (חמישי) הגיעו עשרות צעירים אנשי ימין ביחד עם ברוך מרזל בכדי לקיים צעדה דומה, אך הדרג המדיני שקיים דיון בנושא מוקדם יותר החליט כי בצל המתיחות הביטחונית בעקבות הפעולה הבוקר במחנה ג'נין, לא תינתן אפשרות לקיים את הצעדה.

המשטרה שקיבלה את ההוראה, מנעה מהצועדים לקיים את הצעדה וכוחות משטרה וצוות מג"ב בפיקודו של מפקד תחנת שלם דביר תמים חסמו את הצועדים כמאה מטרים משער שכם, בתגובה לכך אומר איש חברון ברוך מרזל ל'בחדרי חרדים' כי ממשלת נתניהו - בן גביר גרועה מזו של ממשלת בנט ובר לב.

בפיקוד המשטרה מבקשים להדגיש כי המניעה מלשהות בשער שכם היא לא על רקע לאומי ולא רק כלפי יהודים, וכי גם מצעירים ערבים נמנעה השהייה באיזור (אכן המשטרה מונעת ישיבה של צעירים ערבים על מדרגות שער שכם).

יצוין כי מבחינת השר בן גביר הצעדה היתה מתנהלת כרגיל, אולם גורמים מדיניים אחרים הם שהורו למנוע אותה מחשש להתלקחות הרחוב הערבי על רקע המבצע ללכידת מבוקשים בג'נין שהסתיים בעשרה הרוגים.

ברוך מרזל שער שכם איתמר בן גביר פעילי ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד