ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בן גביר זינק מסעודת השבת

הערב דיון הקבינט | נתניהו: "לפעול בנחישות"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סיפר כי יצא לזירת הפיגוע בעיצומה של סעודת השבת בביתו, באישור רבו | גם ראש הממשלה נתניהו הגיע לזירה ובהמשך מסר הצהרה מיוחדת: "פיגוע קשה, מן הקשים שידענו בשנים האחרונות"

הערב דיון הקבינט | נתניהו: "לפעול בנחישות"
בן גביר בזירת האירוע צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

בעקבות הפיגוע הקשה בשכונת נווה יעקב, צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לכנס הערב (מוצאי שבת) את הקבינט המדיני בטחוני לדון בצעדים שינקטו כדי להימנע מפיגועי ראווה נוספים.

דקות לאחר הטבח הקשה בליל שבת, הגיע לזירה השר לביטחון פנים איתמר בן גביר, שקטע את סעודת השבת, ובפסק שקיבל מרבו ניהל את האירוע וקובל עדכונים ביטחוניים לאורך השבת.

בליל שבת הגיע ראש הממשלה גם הוא לזירה הפיגוע, שמע עדויות השוטרים בשטח ולאחר מכן קיים דיון במטה הארצי של המשטרה, שם אף מסר הצהרה מיוחדת לתקשורת.

"אנחנו אחרי פיגוע קשה, מן הקשים שידענו בשנים האחרונות. לבנו עם משפחות הנרצחים וכמובן עם הפצועים, אנחנו מאחלים להחלמתם המהירה", אמר ראש הממשלה.

נתניהו כינס הערכת מצב עם כל גורמי הביטחון, ואמר: "אנחנו החלטנו על כמה פעולות מיידיות. מחר, בצאת השבת אני אכנס את הקבינט על המשך המענה שלנו. אני רוצה להדגיש שצריך לפעול כאן בנחישות ובקור רוח. אני קורא לאנשים לא לקחת את החוק לידיהם, לצורך זה יש לנו צבא ומשטרה וכוחות ביטחון - והם פועלים ויפעלו לפי הנחיות הקבינט".

נציין כי לאורך השבת קיים גם שר הביטחון יואב גלנט התייעצויות ביטחוניות, במהלכו הודיע על הגברת הביטחון בשטח החופף ליהודה ושומרון.

פיגוע נווה יעקב הפיגוע בנווה יעקב בן גביר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד