ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
השם יקום דמם

שמות הנרצחים בפיגוע בנווה יעקב • מתעדכן

אֶרֶץ אֶל תְּכַסִּי דָּמָם: הותרו לפרסום שמותיהם של שבעת ההרוגים בטבח הנורא בליל שבת בשכונת נווה יעקב בירושלים. 'בחדרי חרדים' עם השמות של הנרצחים בשבת הקשה של השכונה הירושלמית. חלק מהנרצחים יובאו הלילה למנוחות

שמות הנרצחים בפיגוע בנווה יעקב • מתעדכן
נרות בזירת הפיגוע צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

הותרו לפרסום שמותיהם של שבעת נרצחי הפיגוע המזעזע בליל שבת קודש בשכונת נווה יעקב בירושלים, סמוך לבית הכנסת 'עטרת אברהם' ברחוב שד' נווה יעקב פינת טבנקין.

שמותם של ההרוגים הי"ד שהותרו לפרסום

בחייהם ובמותם: אליהו מזרחי הי"ד בן 48, יחד עם רעייתו נטלי מזרחי הי"ד בת 45, בני הזוג אליהו ונטלי מזרחי הי"ד תושבי העיר בית שמש, נישאו רק לפני שנתיים הם יצאו לעזור לשכנים הפצועים ונורו זה לצד זה בפיגוע הנורא. נטלי הי"ד לבית משפחת זיסקין.

בית החולים 'הדסה הר הצופים' בירושלים פרסם הערב הודעה לאחר היוודע דבר מותה של נטלי זיסקין מזרחי הי"ד, עובדת בית החולים: "מידי יום הגיעה לעבודה במסגרתה פגשה מטופלים רבים, דאגה להם לאוכל חם ונהנתה להקשיב לסיפוריהם ולשאול לשלומם".

הלוויתם של בני הזוג תתקיים הערב בבית העלמין 'ארץ החיים' בבית שמש בשעה 23:30.

הקדוש רפאל בן אליהו הי"ד בן 55, תושב ירושלים שעבד בדואר, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. אחד מילדיו של רפאל בן 24 נפצע קשה במהלך הפיגוע.

נרצח נוסף הוא הנער היקר והקדוש אשר נתן מורלי הי"ד, בן 14 וחצי בלבד. בנו הבכור של הרב אהרן יוסף נתן מורלי שיבלחט"א מקהילת 'מתנחלי בנימין' בשכונה, הלוויתו תתקיים הערב באזור השעה 23:00 בלילה בבית הלוויות בהר המנוחות להר הזיתים שם ייטמן. 

בהמשך הערב זוהה באבו כביר נרצח נוסף, ר' שאול חי הי"ד בן 68 גבאי בית הכנסת 'זכור לאברהם' בפסגת זאב, ר' שאול שהינו אלמן מרעייתו ע"ה סעד בליל שבת אצל גיסו בשכונת נווה יעקב הוא היה בדרכו לשיעור בפסגת זאב אצל הרב נקי ונרצח על ידי המחבל.

ר' שאול הי"ד צאצא של ה'בן איש חי' רבי יוסף חיים מבגדאד זיע"א, היה אהוב על כל מכריו, אוהב תורה ולומדיה, שהיה משכים ומעריב לבתי כנסיות ובתי מדרשות.

איליה סוסנסקי הי"ד בן 26 בלבד תושב שכונת נווה יעקב שנרצח אף הוא בפיגוע הרצחני בליל שבת.

אירינה קורולובה, עובדת סיעודית בת 59, אזרחית אוקראינה, היא הנרצחת השביעית בפיגוע.

השם יקום דמם

רפאל בן אליהו הי"ד

אשר נתן מורלי הי"ד

שאול חי הי"ד

איליה סוסנסקי הי"ד

אליהו ונטלי מזרחי הי"ד

אירינה קורולובה

הפיגוע בנווה יעקב ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד