י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
במהלך הפגנה בברוקלין

אנשי נטורי קרתא הניפו את תמונות המחבלים מג'נין

במהלך הפגנה שערכו בברוקלין בעקבות הפיגועים בנווה יעקב ובעיר דוד, הניפו עשרות חסידי נטורי קרתא דגלי פלסטין ואת תמונותיהם של המחבלים שחוסלו בג'נין בשבוע שעבר. בהודעה מטעם הקבוצה נאמר כי "אין שום דבר יהודי ברצח וגזל אדמות מאז 1948"

אנשי נטורי קרתא הניפו את תמונות המחבלים מג'נין
תומכי טרור בניו יורק צילום: צילום מסך

ברוקלין: עשרות חסידי נטורי קרתא התאספו להפגנה בעקבות הפיגועים שהתרחשו ביום שישי ובשבת, בהם נרצחו שבעה אנשים בנווה יעקב. בהפגנה הביעו החסידים את תמיכתם בתשעת מחבלי ג'נין שחוסלו בשבוע שעבר במהלך פעילות צה"ל במקום.

בתיעודים שהופצו ברשתות החברתיות ועוררו חלחלה נראו אנשי נטורי קרתא, ילדים מבוגרים וקשישים, מניפים את תמונותיהם של המחבלים מג'נין, שרים שירים בערבית המגדפים את ישראל וקוראים קריאות שונות בגנות הציונות.

בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב כי "היום בעצרת פרו פלסטינית, פלסטינים, יהודים, צעירים ומבוגרים בברוקלין מגנים את הכיבוש והזוועות. אין שום דבר יהודי בהרג וברדיפה של ישראל את העם והאדמה שהם כובשים מאז 1948".

לפני כשלושה שבועות דווח כי משלחת מטעם נטורי קרתא ביקרה במחנה הפליטים ג'נין. שניים מבין חברי המשלחת נראו עומדים בפתח הכניסה למחנה הפליטים ג'נין לצידו של איש הג'יהאד האיסלאמי מאהר אל-אחרס, ששיבח אותם על ביקורם ועל כך שאינם מכירים בישראל. מאז נעצרו שלושה מבין חברי המשלחת.

נטורי קרתא ברוקלין הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד