כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
"לא נעים להפסיד בבחירות"

רה"מ נתניהו: "אחרי שהרפורמה תעבור ישאלו איך היינו בלעדיה"

נתניהו נאם בחיפה והתייחס למאבק של האופוזיציה נגד הרפורמה המשפטית והאיומים על כלכלת ישראל: "זה לא נעים להפסיד בבחירות, קרה גם לנו. אבל לא צריך להפוך את המרמור לפגיעה בכלכלה". לדברי רה"מ, "אחרי שנעשה את הרפורמה המשפטית כולם ישאלו איך היינו בלעדיה"

רה"מ נתניהו: "אחרי שהרפורמה תעבור ישאלו איך היינו בלעדיה"
נתניהו בנמל חיפה צילום: Shir Torem/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שלישי) בטקס כניסת חברה "א.ד.ג.ד" בע"מ, לנמל חיפה והתייחס בין היתר לרפורמה המשפטית שמקדם שר המשפטים יריב לוין.

"זהו יום חג לעיר חיפה, יום חג למדינת ישראל, יום חג להודו, יום חג ליחסים בינינו ויום חג לכלכלת האזור וכלכלת העולם. אני נרגש להיות פה עם כולכם – ביום של בשורה וחגיגה לכלכלת ישראל ולאזרחי ישראל. היום אנחנו מזניקים מעלה את נמל חיפה, שהוא עוגן מרכזי בפעילות הימית שלנו ומסד לטיפוח הסחר עם מדינות העולם".

נתניהו הוסיף: "כניסתה של חברת אדאני אל נמל חיפה היא הבעת אמון חד-משמעית בכלכלה הישראלית ובחוסנה של המדינה. אני שומע את נבואות הזעם על חורבן הכלכלה. להפחדות הללו אין שום בסיס. כלכלת ישראל חזקה מתמיד, והיא תהיה עוד יותר חזקה כשנקל על עשיית עסקים ע"י הסקטור הפרטי ע"י הפחתת הבירוקרטיה המשפטית. אנחנו עובדים קשה כדי לשנות את זה, אנחנו נשנה את זה ואחרי שנעשה את הרפורמה הזאת כולם ישאלו איך היינו בלעדיה. כמו ששואלים היום איך בלי השינויים שהכנסנו בנמלים – אותו הדבר קורה כאן".

ראש הממשלה קרא לחברי האופוזיציה להימנע מפגיעה בכלכלה: "אני רוצה להגיד גם ליריבנו הפוליטיים - זה לא נעים להפסיד בבחירות, זה קורה, קרה גם לנו. אני מציע גם להתעשת, להירגע, לא צריך להפוך את המרמור לפגיעה בכלכלת ישראל, קודם כל, זה לא יעזור הכלכלה כל כך איתנה, המשקיעים החכמים באים הנה, אני מציע לכם להצטרף אלינו, לעשות את הדבר הנכון, לבנות את הכלכלה שלנו, להמשיך לטפח את השוק החופשי שלנו, וביחד אנחנו נבטיח עתיד נפלא לכל אזרחי ישראל".

לדברי נתניהו: "הפרטת נמל חיפה וכניסת משקיעים חדשים לענף הספנות מחזקות במישרין את העוצמה הכלכלית של ישראל. תהיה לכך תרומה להורדת יוקר המחייה, להוספת מקומות עבודה, ולפתיחת הזדמנויות חדשות לייבוא ולייצוא. כל זאת בצד חיזוק הקשרים בין הודו וישראל".

 

הרפורמה המשפטית בנימין נתניהו נמל חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד