כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
השכנים המומים

מעצר בני הזוג בליל שבת עורר זעם רב: "התעללות והתנכלות"

מעצר הורים חרדים שבתם בת השבע נפטרה ממחלה מעורר זעם מקומי. השכנים טוענים שלילדה היתה "מחלה מתישה" והזוג "לא עשה שום דבר רע". השכנים מספרים שהילדה טופלה היטב והיו "משפחה נהדרת"

חרדים בלונדון: אילוסטרציה
חרדים בלונדון: אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

מעצרם של הורים חרדים לאחר פטירתה של בתם בת השבע עורר זעם בקהילה החרדית בסטמפורד היל. בני הזוג מצפון לונדון, נעצרו בחשד להזנחת ילדים בליל שבת לאחר התנכלות מצד גורמי רווחה, כך לפי השכנים. השכנים מספרים כי הגבר והאישה טיפלו בבתם, שסבלה מ'מחלה מתישה'. הם אמרו ש"לזוג לא מגיע להיות במצוקה הזו".

כפי שפורסם, משטרת לונדון פתחה בחקירת נסיבות פטירתה של הילדה, וכינתה את המעצרים "הכרחיים", אך בצאת השבת הזוג שוחרר. אחד השכנים אמר ל-MailOnline: "הם המשפחה הכי יפה. הם טיפלו בה כל כך טוב ומעולם לא התלוננו או הפריעו לאיש. היא תמיד הייתה מסודרת וכל כך שמרו עליה, אני כל כך עצוב, זה לא מגיע להם".

שכנה אחרת, שמיודדת עם האם כ-30 שנה, אמרה: "הם משפחה נפלאה. שירותי הרווחה התערבו אני חושבת בגלל שהיא לא עלתה במשקל, אבל כשהיא הלכה לבית חולים היא גם לא הצליחה לעלות". השכנים סיפרו שהילדה נולדה עם מחלה מתישה, לא ידוע מה הייתה מחלתה של הילדה.

"זה לא ההורים עשו משהו רע, זה היה חלק מהמצב שלה", אמרה שכנה אחרת. "היא הייתה מאוד לא בריאה, אני חושבת שזה בגלל שקרה משהו כשהיא נולדה בבית החולים, היא לא קיבלה מספיק חמצן או משהו כזה, כולם זועמים כי הם עברו את זה כל כך הרבה זמן והם נתנו לבתם הכל, הסתובבתי לעתים קרובות לידם וראיתי אותה תמיד מקיימת אינטראקציה טובה וראיתי את המסירות שלה, בכל פעם שהיא הייתה צריכה ללכת לבית חולים היא הייתה בוכה כל כך הרבה".

נכון לעכשיו אין עדיין דו"ח חוקר מקרי המוות שמעיד כיצד הילדה נפטרה. חבר של המשפחה אמר: "מה שאני כועס עליו זה שאין דו"ח של חוקר מקרי המוות, אז אין ראיות, אז איך הם יכולים להגיד את כל זה? הכל ספקולציות, אני לא אוהב שהסיפור הוא כל כך חד צדדי". שכן אחר הדהד את התחושות הללו ואמר: "הם לא יכולים להיות משפחה נחמדה יותר ממה שהם, המשפחה עשתה הכל בשבילה. הם היו כל כך מסורים וקשורים אליה, הם ניסו כמיטב יכולתם, זה התעללות והתנכלות".

כזכור כפי שדווחנו, הורים חרדים נעצרו בליל שבת האחרון לאחר שבתם בת השבע נפטרה בביתם בשכונת סטמפורד היל בלונדון הבירה, הילדה היתה בעלת צרכים מיוחדים, מה שהביא את אנשי הרווחה להתערב בסיפור והם עירבו את משטרה בליל שבת, השוטרים נאלצו לעצור את ההורים ושחררו אותם בערבות במוצאי שבת, עד למועד המשפט שיתקיים בסוף חודש אפריל הקרוב.

 

חרדים לונדון משטרת לונדון חרדים רווחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד