י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המנכ"ל תקף בכנסת

ניתוק החשמל באמצע השבעה? "שפל של השפל, לאן הגענו?"

מנכ"ל חברת החשמל תקף בדיון בכנסת את כלי התקשורת שהוציא לכאורה את דיבתה רעה של חברת החשמל בגין ניתוק החשמל בבית משפחת מורלי תוך כדי שבעה על בנה שנרצח בפיגוע: "זה ירידה לשפל של השפל של המדרגה. יש גבול"

ניתוק החשמל באמצע השבעה? "שפל של השפל, לאן הגענו?"
דיון בועדת הכלכלה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ניתוק החשמל בבית משפחת מורלי בשכונת נווה יעקב בירושלים תוך כדי השבעה הגיע לדיוני הכנסת. במהלך דיון שנערך בוועדת הכלכלה של הכנסת בראשות ח"כ דוד ביטן שבו נכח מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר, ניצל ח"כ אברהם בצלאל מש"ס את נוכחותו ודרש ממנו התייחסות להתנתקות החשמל בבית משפחת הק' אשר נתן מורלי הי"ד, שנרצח בליל שבת.

מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר, התייחס לפרסום התקשורתי ואמר כי מדובר היה במונה תשלום מראש שנותק בלי קשר לחברת החשמל ותוך חצי שעה מהרגע שבו הדבר הגיע לידיעתו חודשה אספקת החשמל והחוב בוטל. שפיגלר הוסיף ותקף את כלי התקשורת שפרסמו כי מדובר בניתוק ורוע לב מצדיה של החברה ואמר: "בין זה לבין לקחת את האירוע הקשה הזה ולהפוך אותו לכללי של קבלת כותרות בתקשורת זה ירידה לשפל של השפל של המדרגה. יש גבול", אמר שפיגלר.

הקדוש אשר נתן מורלי הי"ד.

הוא הוסיף ואמר: "חשבתי שהגענו לשם, כל פעם אני מופתע מחדש שיש מקום עוד יותר נמוך, יש גבול, לאן הגענו?". הוסיף וציין כי "החוב הזה שנזקף לחובתם, יבוטל".

כזכור בערבו של יום שני דווח כי בעיצומה של השבעה על הירצחו של עלם חמודות הקדוש אשר נתן מורלי הי"ד, בן ה-14, נותק החשמל בבית הוריו אהרן וחיה מושקא שיחי' בשכונת נווה יעקב בירושלים וזאת בשל אי הטענת מונה החשמל שאזל, עד מהרה לאחר איסוף תרומות למשפחה שב החשמל לפעול בבית הדל.

אבי המשפחה ר' אהרן מורלי שיחי'. (מתוך 'כאן 11')

המנחמים מכל גווני הקשת הזורמים אל הבית כדי לנחם, לחזק ולעודד, מזדעזעים מתת התנאים בהם מגדלים ההורים בבית של שלושה חדרים עם קירות מקולפים וריהוט מיושן את שבעת ילדיהם הנותרים אחרי הירצחו של אשר נתן הבכור ולשם כך נפתח קמפיין התרמה למען המשפחה שתוכל לעמוד על רגליה ולחיות את המשך חייה בכבוד.

ניתוק חשמל שבעה אשר נתן מורלי מאיר שפיגלר חברת חשמל ועדת הכלכלה הפיגוע בנווה יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד