כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

זיקוקים ובקבוקי תבערה: צעירים נאשמים בהתפרעויות בירושלים

חמישה קטינים ושלושה בגירים נאשמים כי יידו במספר רב של הזדמנויות בקבוקי תבערה, בקבוקי צבע, זיקוקים ואבנים על מרכז שירות משולב בצור באהר, והשתתפו בהתפרעויות נגד שוטרים

זיקוקים ובקבוקי תבערה: צעירים נאשמים בהתפרעויות בירושלים
מחבלים מיידים בקבוקי תבערה אל עבר כוח צה"ל סמוך לראמללה צילום: פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לאחרונה כתבי אישום נגד חמישה קטינים כבני 18-16, ושלושה בגירים, מחמד עטון, עסאם עטון ומחמד עטון כבני 25-19, תושבי ירושלים, שיידו במספר רב של הזדמנויות בקבוקי תבערה, בקבוקי צבע, זיקוקים, אבנים על מרכז שירות משולב בצור באהר, והשתתפו בהתפרעויות נגד שוטרים.

על פי כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עו"ד ישי זיגמן, הנאשמים יידו, במספר רב של הזדמנויות, בקבוקי צבע, זיקוקים ואבנים לעבר מרכז שירות משולב בצור באהר שמעניק שירותים הניתנים לתושבים על ידי הרשויות השונות. בנוסף, חלק מהנאשמים השתתפו במספר הזדמנויות בהתפרעויות ובין היתר יידו אבנים, בקבוקי תבערה וזיקוקים לעבר כוחות המשטרה. באחד המקרים הרכיבו חלק מהנאשמים מטעני צינור תוך שהם שוקלים את האפשרות ליידות אותם על שוטרים והדליקו אותם בסמוך לבית קברות.

כתבי האישום מייחסים לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של הצתה, ניסיון תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, היזק בזדון בצוותא, התפרעות, מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, מעשה טרור של ניסיון הצתה, פעולה בנשק למטרות טרור, היזק בזדון, התפרעות, ניסיון תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, ייצור נשק בצוותא, נשיאת נשק בצוותא וניסיון תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות בצוותא.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים נגדם וביהמ"ש נעתר לבקשה לעצור אותם עד להחלטה אחרת.

כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד