כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הסלמה במלחמה

ארה"ב צפויה לשלוח לאוקראינה פצצות חכמות לטווח ארוך

ארה"ב צפויה לשלוח לאוקראינה פצצות חכמות לטווח ארוך יותר בחבילת הסיוע הבאה. הנשק הוא פצצה מונחית מדויקת עם טווח של 150 קילומטרים. הפצצה משוגרת במדויק מתוך משגר כאילו היא שוגרה מכלי טיס

ארה"ב צפויה לשלוח לאוקראינה פצצות חכמות לטווח ארוך
מתקפת הטילים על קייב צילום: שירותי החירום וצבא אוקראינה

חבילת הסיוע הבאה של הסיוע הצבאי של ארה"ב לאוקראינה שיוכרז ביום שישי הקרוב צפויה לכלול לראשונה פצצות חכמות ארוכות טווח, כך על פי הדיווח ב'וול סטריט ג'ורנל' .

הנשק החכם החדש הוא פצצה קטנה מונחית, מדויקת שהפכה לרקטה. יש לה טווח של 150 קילומטרים, וזה מגיע למרחק גדול יותר מכל פצצה שארצות הברית סיפקה עד כה לאוקראינה.

המסירה הצפויה של נשק ארוך טווח מגיעה כאשר בעלות הברית של אוקראינה ארה"ב ואירופה יעבירו טנקים מודרניים וכלי נשק מתקדמים אחרים לאוקראינה לקראת מתקפה רוסית צפויה. ארה"ב התחייבה לספק לאוקראינה יותר מ-27 מיליארד דולר בסיוע צבאי.

הפצצה משוגרת במדויק מתוך משגר כאילו היא שוגרה מכלי טיס, מבלי לסכן טייס ובעלות נמוכה יותר. לפצצה יש גם מערכות מעקב מתקדמות כדי להפוך אותה למדויקת יותר. גורמים רשמיים אוקראינים ביקשו אספקה ​​של נשק מתקדם יותר מהמערב כדי להתמודד עם התקפות טילים רוסיות ארוכות טווח שהרגו אזרחים ופגעו בתשתיות ברחבי המדינה.

מלחמת אוקראינה רוסיה טילים ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד