כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עומדים לדין פלילי

תכננו לחטוף את בובת המלך כבת ערובה

מפגינים תכננו לחטוף את בבות השעווה של המלך ולהחזיק אותה כבת ערובה | טום ג'ונסון ואייליד מקפאדן מואשמים בנזק פלילי במריחת עוגת שוקולד על בובת  השעווה של המלך צ'ארלס במדאם טוסו בשנה שעברה  

תכננו לחטוף את בובת המלך כבת ערובה
המלך צ'ארלס השלישי צילום: The Royal family

מפגיני אקלים זממו לחטוף את בובת השעווה של המלך צ'ארלס ממוזיאון מדאם טוסו בלונדון, אך התחרטו והחליטו למרוח עוגה בפניה במקום זאת. טום ג'ונסון בן ה-29 ואייליד מקפאדן בת 20 הורשעו בתכנון להחזיק את דמות בובת השעווה כבת ערובה כחלק מהמחאות המתמשכות שלהם בנוגע למשבר האקלים.

עם זאת, הזוג נטש את התוכניות שלהם מכיוון שהם חשבו שזה יהיה "מפחיד מדי", ובמקום זאת מרחו עוגה על השעווה המלכותית באוקטובר בשנה שעברה. בבית משפט השלום בווסטמינסטר בלונדון התקיים דיון אתמול (רביעי) לגבי שני העבריינים מסקוטלנד, הם עמדו ליד בובת השעווה והסירו את המעיל שלהם כדי לחשוף חולצות עם שם המחאה עליהן.

עלות הניקוי והתיקונים של הפסלונים, במיוחד דגם השעווה של המלך עלו כ-5000 דולרים. "היה קצף לבן גם על דמותם של הנסיך וויליאם והנסיכה קייט ועל הרצפה. השניים הורשעו ביום רביעי על ידי השופטת המחוזית ניטה מינהס.

ג'ונסון נידון למאסר על תנאי למשך 12 חודשים ונידרש לשלם 1,750 ליש"ט כפיצוי, בנוסף 250 ליש"ט הוצאות משפט.

מקפאדן, בעלת הרשעות קודמות הקשורות לאקטיביזם באקלים, קיבלה עבודות שרות והיא חייבת לשלם 1,750 ליש"ט כפיצוי ו-250 ליש"ט הוצאות משפט.

 

 

לונדון מוזיאון המלך צארלס שעווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד