כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"בלתי ניתן לעצירה"

איומים בטלוויזיה: רוסיה עלולה לשגר טיל טורפדו גרעיני לבריטניה

רוסיה עלולה לחבוט בבריטניה באמצעות טורפדו "בלתי ניתן לעצירה" שיגרום לצונאמי רדיואקטיבי של 500 מטר, הטלוויזיה הממלכתית הרוסית מפרסמת ספקולציות כיצד הם יכולים למחוק את בריטניה מעל פני כדור הארץ על ידי הפעלת צונאמי רדיואקטיבי באוקיינוס ​​האטלנטי

איומים בטלוויזיה: רוסיה עלולה לשגר טיל טורפדו גרעיני לבריטניה
הדמיית הטורפדו בטלוויזיה הרוסית צילום: צילום מסך

הטלוויזיה הממלכתית הרוסית שידרה סרטון שמדמה את בריטניה נמחקת על ידי צונאמי שהופעל על ידי טיל גרעיני שנשלח ממוסקבה. הצילומים החולניים מציגים טיל שצונח אל צפון האוקיינוס ​​האטלנטי, מעורר גל גאות ענק שבולע את אירלנד וגם את בריטניה.

הטלוויזיה הממלכתית הרוסית מצחקקת לעתים קרובות על תרחישים היפותטיים שבהם בריטניה ובעלות בריתה נמחקות על ידי הארסנל הגרעיני של רוסיה. לא ברור מתי שודרו ברוסיה הצילומים, שפורסמו על ידי חשבון הטוויטר Terror Alarm.

חשבון הטוויטר 'אזעקת טרור" שטוען כי החשבון הוא "מדיה חדשותית ללא אג'נדה, שאינה קשורה למדינה, עם התמקדות במלחמה בטרור באמצעות בינה מלאכותית". המארח בתוכנית מתאר כיצד זה יביא לדמורליזציה פסיכולוגית של המערב כולו. בריטניה מופיעה לעתים קרובות בתעמולה של פוטין שמפנטזים על הפיכת בריטניה ל"מדבר רדיואקטיבי".

דמיטרי קיסליוב, אחד מהשופרות הראשיים של פוטין, פירט לאחרונה כיצד לשני טילים גרעיניים יש את היכולת למחוק את האי הבריטי מהמפה, מה שעורר חששות ממלחמת העולם השלישית. קיסליוב גם טען כי רוסיה יכולה "לצלול את בריטניה למעמקי הים באמצעות מל"ט רובוטי תת-מימי פוסידון".

מלחמת אוקראינה רוסיה בריטניה טורפדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד