כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לדרישת השרים

הדיל החדש שנרקם בין 'הליכוד' ו'יש עתיד'

שרי 'הליכוד' מתקשים להגיע לכנסת לימים ארוכים ועושים הכל כדי שאלו יצומצמו למינימום ואכן ברגע האחרון ובהשתדלות יו"ר הקואליציה קיבלו כל השרים הודעה שאין צורך בהגעתם למשכן | מאחורי הקלעים נרקם דיל בין 'הליכוד' ל'יש עתיד' לשביעות רצון השרים

הדיל החדש שנרקם בין 'הליכוד' ו'יש עתיד'
אופיר כץ/יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

'הליכוד' ו'יש עתיד' מסתבר משתפים פעולה מאחורי הקלעים ואף רוקמים דילים שנוחים לשני הצדדים. לפי הדיווח של הכתב הפוליטי מיכאל שמש ב'כאן 11' הח"כים והשרים נדרשו אתמול (רביעי) להגיע ליום ארוך ומייגע אלא ששרי 'הליכוד' מתקשים להגיע לכנסת לימים ארוכים ועושים הכל כדי שאלו יצומצמו למינימום ואכן ברגע האחרון ובהשתדלות יו"ר הקואליציה אופיר כץ קיבלו כל השרים הודעה שאין צורך בהגעתם למשכן.

מאחורי הקלעים תפר אופיר כץ הסכמה עם 'יש עתיד', ש'הליכוד' יוותר על עיכוב בהקמת הוועדה לניצולי שואה בכנסת ובתמורה 'יש עתיד' תוותר על הדיון הארוך שתוכנן במליאה, ההצבעות יעברו בהסכמה והשרים וסגניהם לא יצטרכו לבזבז יום שלם בכנסת. וכך בשקט בשקט אושרה הוועדה, ח"כ מירב כהן מ'יש עתיד' קיבלה את הפטיש והתיישבה על כס ראש הוועדה.

הודות לדיל, כולם שוחררו מוקדם, מליאת הכנסת ננעלה מוקדם מהצפוי והשרים קיבלו גם את מבוקשם את השחרור המיוחל. יצוין כי גם ביום שלישי מליאת הכנסת נפתחה ל-12 דקות וננעלה לאחר כמה נאומים בני דקה ללא קידום חקיקה כלשהי.

מ'יש עתיד' נמסר בתגובה לפרסום ב'כאן': "אנחנו גאים בח"כ מירב כהן שתעמוד בראש הועדה המיוחדת לטיפול בשורדי שואה. זה נושא חשוב מאין כמוהו וצו מוסרי של כל עם ישראל לטפל בשורדי השואה". תוך שהם מתעלמים מעצם הדיל שנתפר לכאורה מאחורי הקלעים.

דיל פוליטי יש עתיד אופיר כץ הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד