ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
לאחר זעם ציבורי

עורך הדין החזיר חלק מהכסף שלקח מאלמנת הנרצח

עורך הדין אייל בסרגליק, שגבה 600 אלף שקלים ממשפחתו של יורי וולקוב שנרצח במעבר החציה בחולון, החליט להחזיר חלק מהכסף למשפחה. החזרת הכסף הגיעה לאחר זעם ציבורי גדול על כך שעורך הדין גבה מהאלמנה 600,000 שקלים

עורך הדין החזיר חלק מהכסף שלקח מאלמנת הנרצח
יורי וולקוב/רגע הרצח בחולון צילום: ביה"ח איכילוב/מצלמת רכב

לאחר הרצח של יורי וולקוב שנרצח במעבר החציה בחולון לפני מספר חודשים, החליטה משפחתו של וולקוב לפתוח בקמפיין מימון המונים לעזרה. התרומות הגיעו לכ-915 אלף שקלים. אתמול פורסם כי עורך הדין אייל בסרגליק גבה מהמשפחה שכר טרחה אסטרונומי של 600 אלף שקלים, כשני שליש מסכום התרומות. כעת, הוא החזיר להם צ'ק בסך 468 אלף שקלים.

עורך הדין נאלץ להחזיר את הכסף לאחר זעם ציבורי על כך, אבישי גרינצייג כתב גלובס ציין כי בסרגליק לקח את הכסף בצורה לא ראויה. "בסרגליק דרש שהתשלום אליו יגיע ישירות ממימון ההמונים. מישהו ראה בגיוס הזה אזכור כלשהו לכך שלמעשה כל הכסף (היעד היה 500 אלף שקל) יילך עבור הייצוג המדומיין של בסרגליק שהיה אפשר לקבלו בחינם מטעם המדינה?" כתב גרינצייג.

מהטוויטר של עורך הדין

לאחר הזעם הציבורי נגד עורך הדין, הוא התקפל ונאלץ להחזיר חלק מהכסף. בפסוט בטוויטר הוא ציין כי "בנוכחות עורך דין מטעם המשפחה ומתורגמן, הבהרתי למשפחה שעלויות הטיפול צפויות להיות יקרות, אך בתמורה אעמיד לרשותם את צוות המשרד כולו לטיפול בכל היבטי התיק, פורסמה בתקשורת ידיעה לפיה ישנה חוות דעת פתולוגית שמצביעה על כך שהאישום בתיק יהיה המתה בקלות דעת ולא רצח, על כל המשתמע מכך. לבקשת המשפחה, עזבתי את הכל והגבנו בכל החזיתות ומשם המשכנו את הייצוג. לאחר עבודה מאומצת".

בסרגליק מציין כי "זכותה של המשפחה לסיים את ההתקשרות עמי, ולכן אני מחזיר לה את הסכום היחסי עבור העבודה שטרם בוצעה. אני מאחל להם כל טוב ומקווה שהייצוג המשפטי החדש שיקבלו ידע לשמור על האינטרסים שלהם באופן מקצועי".

רצח יורי וולקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד