י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חייל לשעבר

משטרת נבאדה עצרה גבר שאיים לירות בבית כנסת

גבר בלאס וגאס נעצר לאחר שאיים בשיחת טלפון על בית חב"ד בדרום נבאדה. החשוד הודה בפני הרשויות כי ביצע את השיחה, שוטרי משטרת לאס וגאס עצרו אותו, והוא מוחזק בערבות של 20,000 דולר

משטרת נבאדה עצרה גבר שאיים לירות בבית כנסת
בית חב"ד נבאדה לאס וגאס צילום: חב"ד נבאדה

משטרת נבאדה בלאס וגאס ארה"ב, עצרה את מיכאל סנצ'ז, בן 37, שהתקשר ביום ראשון האחרון לאחד מרבני חב"ד, ואיים לירות במתפללים בבית הכנסת. הרב הגיש תלונה במשטרה ומסר את מספר הטלפון של סאנצ'ז.

סאנצ'ס חייל לשעבר ששירת בעיראק הודה בפני הרשויות כי ביצע את השיחה, שוטרי משטרת לאס וגאס עצרו אותו ביום שני, והוא מוחזק בערבות של 20,000 דולר.

"למרבה הצער, הסיפור החדשותי שמסתובב נכון", נכתב בפוסט בפייסבוק של בית חב"ד בדרום נבאדה. "אדם איים עלינו ביום ראשון האחרון, הוא פלט שנאה כלפינו בפרט וליהודים ככלל".

"אנו רוצים להודות למשטרה ולאף-בי-איי על שהתייחסו לאיומים האלה ברצינות, ווידאו שאנחנו בטוחים", נכתב בפוסט "למרבה המזל, תוך שעות העבריין נלקח למעצר, אנחנו נמשיך להפיץ תורה ומצוות ולהאיר את לאס וגאס ולהיות כוח לטוב".

המשטרה מסרה כי בזמן שהם באו לעצור אותו, סאנצ'ז אמר להם מיד שהוא ידע שהם יגיעו כי "היהודים שלחו אותו". לחוקרים נודע שסנצ'ז ביצע מספר שיחות טלפון מאיימות במשך מספר ימים, השוטרים אמרו שסאנצ'ס אמר להם שאין לו נשק.

זאת לא ההתמודדות הראשונה שבית הכנסת בלאס וגאס סובל מאנטישמיות. במאי 2017, אדם הצית פח אשפה בתוך הבניין וגם מכונית בחניון בית הכנסת בזמן שבפנים התקיימה תפילת ערבית. גם אותו חשוד נתפס במהירות.

לאס וגאס חב"ד אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד