י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נפרדו בחיבוק

נתניהו ומקרון דנו באיום הגרעין האיראני

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא צרפת עמנואל מקרון - השניים דנו בהרחבה בדרכים להיאבק באיום הגרעין האיראני. השניים שוחחו גם על הזירה האזורית, ועל הצורך בשימור היציבות האזורית, בדגש על לבנון

נתניהו ומקרון דנו באיום הגרעין האיראני
ראש הממשלה עם נשיא צרפת צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול (ה') עם נשיא צרפת עמנואל מקרון, בארמון האליזה, בפריז. שני המנהיגים דנו בהרחבה בדרכים להיאבק באיום הגרעין האיראני.

רה"מ נתניהו הדגיש כי יש לחזק את ההרתעה מול איראן וגרורותיה במזרח התיכון. כמו כן, אמר רה"מ נתניהו כי יש להטיל סנקציות משמעותיות על המשטר האיראני. רה"מ נתניהו קרא להכללת משמרות המהפכה ברשימת הטרור של האיחוד האירופי.

השניים שוחחו גם על הזירה האזורית, ועל הצורך בשימור היציבות האזורית, בדגש על לבנון. וכן, דנו בהזדמנויות בהרחבת מעגל השלום.

לפני יציאתו לפריז אמר ראש הממשלה, "אני אפגש גם עם נציגים של הקהילה היהודית ונציגים של הקהילה העסקית בצרפת, שמעוניינים להשקיע במדינת ישראל". עוד אמר: "במקביל, אנחנו ממשיכים להרחיב את מעגל השלום. אחרי שנים של מפגשים חשאיים וביקור היסטורי שלי בצ'אד, היה עוד יום היסטורי - יחד עם נשיא צ'אד אנחנו פתחנו את שגרירות צ'אד בישראל, ואנחנו נמשיך להרחיב ולהעמיק את מעגל השלום עם מדינות נוספות, קרובות ורחוקות".

בנימין נתניהו עמנואל מקרון צרפת פריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד