י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קפץ על יהודים

צפו: כוכב רשת בלונדון שהתנכל לחרדים נעצר על ידי המשטרה

כוכב טיקטוק נעצר בעוון תקיפת יהודים חרדים בסטמפורד היל - לונדון. בקארי אוגרו, בן 18, פרסם סדרה של סרטונים בו הוא נראה מתנכל ליהודים חרדים. הוא נעצר בגין תקיפה בנסיבות מחמירות ושוחרר לאחר 36 שעות

צפו: כוכב רשת בלונדון שהתנכל לחרדים נעצר על ידי המשטרה
כוכב הרשת מזנק על בחור חסידי צילום: יוטיוב

כוכב רשתות חברתיות נעצר בגין תקיפת חרדים לאחר שפרסם סדרה של סרטונים בהם הוא נראה מכה ומתעלל בחרדים ברחובות לונדון. סרטונים שפרסם בקארי אוגרו בן ה-18 - המוכר בשם "מיזי" - זכו לכמעט שני מיליון צפיות ביוטיוב, כך מדווח העיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle. ארגון השומרים של סטמפורד היל דיווח על כל ההתנכלויות שלו למשטרה שלבסוף עצרה אותו.

לכוכב רשת יש יותר מ-30,000 עוקבים ביוטיוב ומעל ל-57,000 עוקבים באינסטגרם, אך הוא נחסם על ידי טיקטוק בגין התנהגותו.

בסרטון אחד ניתן לראות אותו מתגנב מאחורי בחור חרדי צעיר כשהוא ממתין בתחנת אוטובוס. אוגרו קופץ לאוויר, מניח את ידיו על כתפי הקורבן שלו ומנסה לזנק מעליו. באחר, ניתן לראות אותו רוכב על אופניים כשהוא חובש כובע חסידי ואומר, "חבר'ה, אני יהודי *****". בסרטון נוסף הוא נראה מתנכל לאבא וילדים ברחוב.

בתיעוד נוסף שכותרתו "מי משאיר את הדלת שלו פתוחה ככה", אוגרו נכנס לביתה של משפחה יהודית. ניתן לראות אדם לבוש חרדי ושני ילדיו כשהצעיר משוטט במסדרון הבית מעיף מבט אל המטבח, ואז בורח.

בסרטון שפרסם ביוטיוב, הוא טוען שהוא עוכב על ידי המשטרה במשך 36 שעות. הוא מסתובב בסטמפורד היל, ויוזם שיחות עם אנשים ומתעקש שוב ושוב שהוא לא אנטישמי.

"אני לא מפלה, הרבה סרטונים שלי אני עם אנשים, אנשים יהודים, אנשים שחורים, אנשים לבנים". הוא המשיך וטען כי שני שוטרים עקבו אחריו עד לביתו ואזקו אותו.

לאחר מכן הוא נעצר בגין תקיפה בנסיבות מחמירות, לדבריו, אך לאחר 12 שעות במעצר נאמר לו שהוא מואשם בנזק פלילי, אך לא בפשע שנאה. בהודעת המשטרה נאמר כי ביום רביעי, 18 בינואר, נעצר גבר בן 18 בגין תקיפת חבר בקהילה היהודית. מהמשטרה נמסר: "האיש שוחרר תוך כדי שהחקירה נמשכת".

 

חרדים לונדון סטמפורד היל משטרת לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד