י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האלימות בחברה הערבית

חשד לרצח כפול בנצרת: שני אחים המזוהים עם ארגון פשע נורו למוות

שני אחים תושבי נצרת, כאלד סעדי ואחיו עלי סעדי, נורו הבוקר למוות בעיר. הרקע לרצח הוא סכסוך בין עבריינים - ועל פי החשד מדובר ברצח כפול. המשטרה פתחה בחקירת הרצח

חשד לרצח כפול בנצרת: שני אחים המזוהים עם ארגון פשע נורו למוות
אמבולנס מד"א. אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א
האלימות בחברה הערבית נמשכת: שני אחים תושבי נצרת, כאלד סעדי בן ה-28 ואחיו עלי סעדי בן ה-31, נורו הבוקר (שישי) למוות בעיר. שני האחים הובאו לאחר שנורו לבית החולים האנגלי במצב אנוש, אך הרופאים קבעו את מותם. הרקע לרצח הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים - ועל פי החשד מדובר ברצח כפול. מתחילת השנה נרצחו עשרה בני אדם בחברה הערבית.
בעבר ריצה אחד הנרצחים מאסר על עבירות נשק ואלימות. שני הנרצחים מזוהים עם ארגון הפשע של משפחת בכרי - שמסוכסך עם ארגון הפשע של משפחת חרירי. במסגרת הסכסוך נרצחו בתוך שנה וארבעה חודשים 14 בני אדם.
המשטרה פתחה בחקירת הרצח ובשלב זה מתבצעים פעולות חקירה לאיתור החשודים בירי. החקירה הועברה ללהב 433. על פי החשד, המתנקשים דפקו על דלת ביתם של האחים, הזדהו כשוטרים וירו בהם מטווח אפס ובעזרת משתיק קול.
בעקבות הרצח הבוקר צפוי השר איתמר בן גביר להגיע לעיר נצרת ויקיים דיון עם מחוז צפון במשטרה.
נזכיר כי, רצח נוסף בעיר נצרת אירע לפני כחודש, אז נורה למוות אשרף משעל, בן 32. הרצח אירע שעה קלה לאחר שדובר המשטרה אלי לוי אמר בריאיון לאולפן 'ווינט' כי "הרוח הגבית שהביא איתו בן גביר יוצרת הרתעה". 
נצרת משטרת ישראל רצח איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד