י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בחשד להסתה

הפרקליטות אישרה למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד עו״ד דוד חודק

הפרקליטות אישרה למשטרה לפתוח בחקירה נגד עורך הדין דוד חודק שאמר השבוע כי, "אם מישהו יעז להכריח אותי לחיות בדיקטטורה - אלחם נגדו באש חיה". הוא נחשד בהסתה לאלימות 

הפרקליטות אישרה למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד עו״ד דוד חודק
עו"ד דוד חודק צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

פרקליטות המדינה אישרה למשטרה לפתוח חקירה פלילית נגד עורך הדין דוד חודק, שאמר ביום רביעי בכנס של לשכת עורכי הדין באילת: "אם מישהו יכריח אותי לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לי ברירה לא אהסס לפתוח באש חיה". החשד כנגד עורך הדין יהיה ככל הנראה הסתה לאלימות. חודק סירב לחזור בו גם לאחר הביקורת שהושמעה על הדברים שאמר.

כזכור, ביום רביעי השובע פרצה סערה בכנס לשכת עורכי הדין באילת, כאשר עו"ד דוד חודק, הנחשב לאחד מבכירי עורכי הדין בישראל, אמר כי אם מישהו יכריח אותו לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לו ברירה - לא יהסס להשתמש נגדו באש חיה.

דברים אלו עוררה סערה גדולה בקרב קהל הכנס, וחלק מן הנוכחים אמרו כי צריך לחקור את חודק במשטרה - בעוד אחרים גיבו אותו ומחאו לו כפיים. חודק בן ה-70 הוא בעל עיטור העוז ממלחמת יום הכיפורים, וכיום הוא ראש משרד עורכי הדין גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות'.

לפני כחודש כתב בחשבון הטוויטר האישי שלו: "אנחנו במלחמה. הממשלה אסרה מלחמה על למעלה ממחצית העם. אם היא רוצה מלחמה היא תקבל אותה בלא העוצמה. לא לפשרות למיניהן, גם אם הן מוצעות מכוונות טובות. נלחם עד שהממשלה תוריד מסדר היום את החקיקה להרס הדמוקרטיה או לפחות תשהה אותה. אז יהיה מקום לדון בפשרה".

 

 

דוד חודק הסתה לאלימות הפרקליטות חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד