י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מבחן ראשון לשר החינוך

שביתה כללית ביום ראשון: זו דרישת המורים

שביתה כללית ביום ראשון בחינוך העל יסודי | יו"ר הסתדרות המורים רן ארז: "אנחנו דורשים ששכר של מורה מתחיל בחינוך העל יסודי בישראל יעמוד על 12,000 ש"ח לחודש"

שביתה כללית ביום ראשון: זו דרישת המורים
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

הסתדרות המורים לא נותנת 100 ימי חסד לממשלה החדשה ולשר החינוך הנכנס יואב קיש ומהכריזה על שביתה כללית ביום ראשון לאחר שנה שלמה של מתן הזדמנויות למשרדי האוצר והחינוך לנהל מו"מ ענייני עם ארגון המורים בקשר לשכר מורי החינוך העל יסודי, "הגיעו מים עד נפש". ציינו.

ארגון המורים מודיע כי ביום ראשון הקרוב תתקיים שביתת אזהרה בת יום אחד בחינוך העל יסודי. למעט בתי ספר לחינוך מיוחד. מטעם הסתדרות המורים נמסר כי "השביתה מגיעה בעקבות העובדה שמשרד האוצר מסרב לנהל מו"מ ענייני עם ארגון המורים, ולמורי החינוך העל יסודי אין הסכמי שכר שנה שלמה!! דרישת ארגון המורים היא ששכר מורה מתחיל בחינוך העל יסודי יעמוד על 12,000 ש"ח".

"משרד האוצר מזלזל במורים ובהחלטות בית הדין הארצי לעבודה שהורה כמה פעמים למדינה לקיים מומ ענייני ורציף ולהגיע להסכמות בנוגע לשכר המורים. משרד האוצר מנצל לרעה את הסבלנות שהפגין ארגון המורים במשך שנה שלמה וגורר רגליים בכוונה", נמסר בהודעת ההסתדרות.

יו"ר הסתדרות המורים, רן ארז אומר היום: "אנחנו יוצאים למאבק על שכר ראוי למורי העל יסודי , היעד הוא שכר של 12,000 שקלים למורה מתחיל, מאסנו משנה שלמה של סחבת מכוונת של משרד האוצר".

ממשרד האוצר נמסר בתגובה: "מצרים על ההתנהלות התמוהה וחסרת תום הלב של ארגון המורים" מהצד השני במרכז השלטון המקומי מגבים את ארז וקוראים למשרד האוצר "להפסיק את הסחבת ולחזור מידית לשולחן המו"מ".

הסתדרות המורים שביתה כללית משרד חינוך שכר מינימום תוספת שכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד