ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הפתעה בארון קבורה

אישה שהוכרזה כמתה נמצאה בחיים בבית הלוויות

אישה שמותה הוכרז בבית האבות נמצאה בחיים בבית הקברות. האשה התגוררה בבית אבות באיווה - ארה"ב שעומד בפני תשלום קנס של 10,000 דולר על כך שלא זיהה שיש לה עדיין דופק. האישה, בת 66, מתה סופית יומיים לאחר שהוחזרה לבית האבות

אישה שהוכרזה כמתה נמצאה בחיים בבית הלוויות
לוויה: אילוסטרציה צילום: pixabay

אישה שהוכרזה בטעות כמתה בבית האבות באיווה שבארה"ב, נמצאה בחיים לאחר שצוות בית הלוויות פתח את תיק גופתה והיא התגלתה בחיים. בית האבות עומד בפני קנס של 10,000 דולר על כך שלא זיהה שאחד מהמטופלים שלו עדיין עם דופק, היא נלקחה מבית האבות להלווייתה. בסופו של דבר האישה, בת 66, מתה ב-10 בינואר מוקפת במשפחתה, יומיים לאחר שהוחזרה לבית האבות.

דו"ח של מחלקת הבריאות של איווה מצא שצוות בית האבות קבע את מותה של האישה לאחר ימים שבהם מצבה הבריאותי היה ירד. הצוות מצא את האישה עם "פה פתוח, עיניה היו עצומות ולא נשמעו קולות נשימה" ואישר שהיא מתה.

משפחתה של האישה עודכנה, ובית הלוויות התבקש להגיע לאסוף את הגופה ולהכינה לקראת הלוויה. מנהל הלוויה הגיע לבית האבות גלן אוקס בשעה 19:38 ב-8 בינואר, שם אחות הניחה את האישה בתוך תיק גופה וסגרה אותו.

אך כשצוות בית הלוויות פתח את רוכסן התיק עם הגעתו לבית הלוויות פחות משעה לאחר מכן, הם הבחינו שאישה זזה ו"היא נושמת". הצוות התקשר לאמבולנס שהגיע זמן קצר לאחר מכן כדי לבדוק את האישה. האישה נלקחה לבית החולים לבדיקה והוחזרה לבית האבות, שם הלכה לעולמה יומיים לאחר מכן.

בית האבות לטיפול מיוחד בקשישים עם אלצהיימר, עומד כעת בפני קנס של 10,000 דולר על כך שהכריז בטעות על מותה של החולה.

ארה''ב בית אבות מוות לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד