ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
הנהג במצב קשה

ירושלים: מרדף חריג שכלל ירי לעבר רכב שנמלט ממחסום

נהג רכב נמלט מחסם משטרתי יזום שהוקם בכביש המנהרות בירושלים. חשוד שהתבקש לעצור לבדיקה נמלט. במהלך המרדף, השוטרים חשו סכנה לחייהם וביצעו ירי

ירושלים: מרדף חריג שכלל ירי לעבר רכב שנמלט ממחסום
המרדף אחר החשוד בירושלים צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות משטרתית יזומה נגד גנבי רכבים, שוטרים שביצעו מחסום יזום בציר המנהרות, ירו בליל שבת שוטרים לעבר נהג רכב שעורר את חשדם ונמלט תוך שהוא מסכן נהגים אחרים בכביש.

האירוע החל כאשר השוטרים במחסום הבחינו ברכב חשוד שהגיע למקום. נהג הרכב עורר בהתנהגותו את חשדם והתבקש לעצור לבדיקה. כאשר השוטרים ניגשו לרכב, הוא החל בנסיעה פרועה ונמלט מהמקום תוך סיכון נהגים נוספים.

השוטרים פתחו במרדף אחריו והצליחו לעצור אותו לאחר זמן קצר בצד הדרך. כשהגיעו לפתוח את דלת הרכב, הנהג המשיך שוב בנסיעה פרועה ונמלט מהמקום.

באזור קריית משה על כביש בגין בחסם משטרתי נוסף, החשוד עקף רכבים מימין תוך סיכון משתמשי הדרך, סירב לעצור, ניגח את הניידת, פגע בכלי רכב של אזרחים שהיו במקום, וכמעט פגע בשוטרים. השוטרים שהרגישו בסכנה ביצעו לעברו ירי, אולם הוא המשיך להימלט מהמקום בנסיעה מהירה ופרועה.

הרכב נעצר באזור מנהרת ליפתא, לאחר שנהג הרכב איבד שליטה על רכבו ונעצר על ידי המשטרה. החשוד פונה לבית חולים כשמצבו קשה. בנוסף, פונתה מהמקום נהגת רכב באורח קל.

ברכבו של החשוד נמצאה סכין ובשלב זה טרם התבררה זהותו וכוונותיו. כוחות משטרה, בהם חבלן משטרתי הוזעקו לזירה ופתחו בבדיקת הרכב וזהותו של הנהג. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

מרדף משטרתי ירושלים ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד