י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחרי 10 חודשים

הגבאי שבוזה ברבים בירך והאברך נושע

הנעלבים ואינם עולבים: הגבאי של חסידות באבוב בוייש ברבים ובזכות שנצר את לשונו ולא הגיב בירך אברך שזקוק לישועה לאחר שציפה לזרע של קיימא למעלה משלוש שנים. 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא שסיפר בליל שבת המשפיע ר' מיילך בידרמן 

הגבאי שבוזה ברבים בירך והאברך נושע
ברית מילה. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

בליל שבת האחרון סיפר המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן בעת עריכת ה'באטע' בישיבת מנחת יצחק הסמוכה לביתו ברח' הושע בבני ברק על ישועה גדולה שלה זכה אברך מבורו פארק.

המשפיע סיפר כי השבת - שירה מתקיים שלום זכר מיוחד בבית המדרש הגדול דחסידי באבוב בבורו פארק לאברך י. א. ב. שחיכה במשך כמה שנים לזש"ק ונושע בשבוע שעבר.

ומעשה שהיה כך היה: לפני 10 חודשים בי"ב ניסן, בביהמ"ד הגדול של האדמו"ר מבאבוב, אדם בייש בצורה פומבית את הגבאי של האדמו"ר, הלא הוא הרה"ח ר' חיים גולדפינגר, הגבאי שנצר את לשונו לא ענה כלום למבייש.

הרבי מבאבוב. צילום: דוד כהן.

כראות זאת האברך הנ"ל מיד ניגש אל המשב"ק וביקש ממנו שהיות ויש לו כעת כח גדול בשמים על כך שנעלב ולא עלב בחזרה - שיברך אותו שיזכה לפרי בטן, הגבאי כמובן בירך אותו בחום.

בשבוע שעבר כחלוף 10 חודשים מהברכה זכה האברך לחבוק בן ראשון למזל"ט לאחר יותר משלוש שנות ציפייה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כשנכנס בעל השמחה לאדמו"ר מבאבוב לקבל ברכת מזל טוב ולאחר ששמע את השתלשלות העניינים, אמר לו האדמו"ר שללא כל ספק רואים כאן את גודל מעלת הנעלבים ואינם עולבים וכוחם הגדול בשמים.

המעניין הוא שהמופת מתרחש באותו שבוע שבה קראנו בהפטרת בשלח את הפסוק "ואוהביו כצאת השמש בגבורתו" שכידוע נאמר על הנעלבים ואינם עולבים, שומעים חרפתם ואינם משיבים.

הרבי מבאבוב גבאי העלבה שלום זכר בן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד