ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
ב-2:17 בלילה

הודעת הוואטסאפ שהקפיצה את סיון רהב מאיר

מגישת החדשות החרדית מספרת על הודעת וואטסאפ לא דחופה בכלל שקיבלה בשעה 02:17 בלילה ומהי התובנה שלה בעקבות המקרה | כרגיל זה מסתיים אצלה במסר מיוחד לחיים

הודעת הוואטסאפ שהקפיצה את סיון רהב מאיר
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

מגישת 'חדשות 12' סיון רהב מאיר מספרת בפוסט שפרסמה בפייסבוק ממנו עולה בסופו כהרגלה מסר לחג האילנות - ט"ו בשבט.

וכך מספרת סיון: "לפני כמה ימים קמתי בבוקר וראיתי הודעת ווטסאפ שנשלחה אליי ב-2:17 בלילה. מיהרתי לבדוק על מה מדובר. "שלום סיון, אני צריך בהקדם סרטון ברכה לסניף שלי בתנועת הנוער. יש מצב?". קודם כל נרגעתי, שום דבר בהול לא קרה. בשעה 6:55 הנער שלח הודעה נוספת: "???". לא סימן שאלה אחד, שלושה".

רהב-מאיר מבהירה: "לא באתי לקטר פה על "מצב הנוער". בסוף כולנו כאלה. אני שומעת סיפורים כאלה באינספור מקצועות, תחומים וגילאים. אנחנו בעידן שמנגיש הכל, ממידע ועד אנשים, ואם אפשר להזמין ספה או אוכל בשלוש בלילה, אין סיבה לא לפנות בשעה הזו למי שבא לנו. אם אני רוצה משהו – אני רוצה אותו כאן ועכשיו".

לדבריה, "זה הרסני לכל דבר רציני בחיים, מלימודים ועד מערכות יחסים, אבל זה גם בלתי אפשרי. לא כל דבר קורה מייד כשנרצה בו. ולכן זה הולך והופך להיות האתגר הגדול ביותר שלנו: לפתח סבלנות ויכולת המתנה. להאמין בתהליך הדרגתי. ללמוד לרוץ מרתון ולא רק ספרינטים".

לסיכום היא אומרת ש"ט"ו בשבט מעניק לנו את המתנה הזו: זהו יום שבו חוגגים לא את התוצאה הסופית, לא את הפריחה, אלא את ההבשלה האיטית. זורעים, משקים, מחכים, מטפלים, ובסוף בסוף גם קוצרים. "כִּי הָאָדָם עֵץ הַשָּׂדֶה". משנה לשנה יש לנו יותר מה ללמוד מהטבע".

וואטסאפ סיון רהב מאיר ט"ו בשבט חמשה עשר בשבט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד