ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
העיתונאית סותרת את הסיפור

הראיון הארוך של בנט: "לא יחזור; צעד מטופש"

"במקום להתנצל על הונאת בוחרים, הוא תוקף את הימנים ברשתות ("מכונת הרעל") ורומז שמי שלא רואה את גדולתו הוא שטוף מוח. הוא לא יבין, ולכן הוא לא יחזור". כך מו"ל הוצאת הספרים סלע-מאיר נגד נפתלי בנט על הראיון הארוך שהעניק לפודקאסט

נפתלי בנט כראש ממשלה
נפתלי בנט כראש ממשלה צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

איש השיווק, מו"ל ומייסד הוצאת הספרים סלע-מאיר, רותם סלע מתייחס לראיון שהעניק ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט לקומיקאי חנוך דאום בפודקאסט הכי ארוך שהוקלט עד כה בישראל ואולי בעולם. 4 שעות, 51 דקות ו-33 שניות.

"קודם כל יש לציין כי התוכן השיווקי שיצר בנט עם חנוך דאום גאוני. זה העתיד, שם הכסף. ב-2022, תוכן ארוך עובד, ודווקא האורך המפלצתי של הראיון המתפרס על קרוב ל-5 שעות! יהפוך אותו לבן לוויה של הרבה ישראלים בפקקים בדרך לעבודה ובחזרה. אבל זה לא יעזור לו, כיוון שתוכן תמיד מנצח צורה, ובנט שמצליח להיות Cutting edge (שיא הטכנולוגיה) בהגשת מסר לא מבין איפה הוא חי".

סלע תוקף את בנט ואומר: "במקום להתנצל על הונאת בוחרים, הוא תוקף את הימנים ברשתות ("מכונת הרעל") ורומז שמי שלא רואה את גדולתו שטוף מוח. הוא לא יבין, ולכן הוא לא יחזור".

רותם סלע עם ראה"מ נתניהו. (מתוך הטוויטר שלו)

לדבריו, "הסיבה לכך שהצעד של בנט כה מטופש, היא כי המקום היחיד בו הוא יכול תיאורטית לקושש מצביעים הוא הימין. השמאלנים שהריעו לבגידתו לעולם לא יצביעו לו, והמנדטים של התמימים הלאומיים שהיו עשויים להצביע לו לא יעשו זאת כי במקום למחול על כבודו ולהתנצל הוא ממשיך לעלוב בהם".

באשר לפוטנציאל ההצלחה של הראיון אומר סלע: "יש ישראלים תמימים וטובים המתעניינים במה שרוצה להגיד אדם שנשא בתואר ראש ממשלה. למרבה המזל בנט לא משכיל להשתמש בבמה שיצר לעצמו בשביל להמציא את עצמו מחדש, אלא double down על הנראטיב הישן והרע שהוביל אותו לתהום פוליטית וערכית".

בתוך כך, כתבת 'כאן חדשות' הדס גרינברג שמסקרת בעקביות את המלחמה באוקראינה מראשיתה, כולל שהות בשטח הלחימה במשך כמה שבועות, מציינת עובדות שסותרות את דבריו של בנט באותו ראיון באשר לשיחתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על נשיא אוקראינה ולודימיר זלנסקי כי אין בכוונתו להרוג אותו והתגובה המיידית לכאורה של זלנסקי.

גרינברג כתבה תגובה בחשבון הטוויטר שלה לנפתלי בנט: "כמי שהמלחמה באוקראינה בליבה: הפגישה שלך עם זלנסקי היתה ב-5.3. סרטון הסלפי המפורסם של זלנסקי מחוץ ללשכתו "כולנו כאן לא נניח נשק" צולם ב-25.2. בערב שנפגשת עם פוטין, זלנסקי צילם סרטון, כמדי יום, הפעם לא סלפי, אלא על הפודיום בבונקר ולא הזכיר "לא מפחדים".".

 

נפתלי בנט רותם סלע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד