ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
חילופי אש ביריחו

כוחות צה"ל חיסלו 7 מחבלים בהם מבצעי הפיגוע בוורד יריחו

7 מחבלים חוסלו במהלך חילופי אש עם כוחות צה"ל במחנה הפליטים "עקבת ג'אבר" שביריחו. צה"ל עדכן כי כמה מהחמושים היו מעורבים בפיגוע לעבר מסעדה בוורד יריחו. בנוסף, נעצרו כמה מבוקשים, בראשם בכיר חמאס, שייח' שאכר עמארה

כוחות צה"ל חיסלו 7 מחבלים בהם מבצעי הפיגוע בוורד יריחו
כוחות צה"ל ביריחו צילום: דובר צה"ל

במהלך חילופי אש עם כוחות צה"ל במחנה הפליטים "עקבת ג'אבר" שביריחו חוסלו 7 מחבלים. צה"ל עדכן כי כמה מהמחבלים היו מעורבים בפיגוע לעבר מסעדה בוורד יריחו. כמו כן, מספר פלסטינים נוספים נפצעו ומספר מבוקשים נעצרו, בראשם בכיר חמאס, שייח' שאכר עמארה.

מטרת המבצע הייתה לעצור חוליית טרור של חמאס שביצעה את פיגוע הירי לעבר מסעדה בוורד יריחו במוצאי שבת לפני כשבוע וחצי. במהלך הפיגוע הגיעו שני מחבלים חמושים בנשק ואפודים לפתח המסעדה בה שהו באותו הזמן כ-30 סועדים, על מנת לבצע מסע רצח המוני. בשל מעצור בנשקים, נמלטו המפגעים לכיוון יריחו ובכך נמנע פיגוע שעשוי היה להיגמר עם נפגעים רבים.

(הנשק ששימש את החמושים. צילום: דובר צה"ל)

מידע מודיעיני של השב"כ ואמ"ן העלה כי כי החמושים מתבצרים בתוך דירת מסתור במחנה הפליטים עקבת ג'בר שסמוך ליריחו, בעזרת בני משפחתם ותושבי המקום. במהלך השבוע האחרון ערכו שב״כ וצה"ל פעילות נוספת בניסיון להביא למעצרם, ומאז נמשכו המאמצים לאיתור חברי החולייה.

יריחו צה"ל חיסול מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד