י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
מתקפה חריגה במליאה

יו"ר הכנסת אוחנה נגד השרים: "בושה וחרפה"

מתקפה חריגה נשמעה אמש במליאת הכנסת מפי יו"ר הכנסת נגד שרי הממשלה לאחר שלא נמצא אף לא שר אחד במליאה כמתחייב בתקנון. אמיר אוחנה הצהיר כי לא יעבור על כך לסדר היום וידאג שהמצב לא יתרחש שוב

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה
יו"ר הכנסת אמיר אוחנה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה פתח את מליאת הכנסת כמידי יום שלישי בשעה 16:00 אולם היא ננעלה תוף דקות ספורות לאחר שלא נכח במקום לפחות שר אחד משרי הממשלה כמתחייב בתקנון הכנסת.

אוחנה זעם על כך ותקף: "אני רואה שאין לנו שר במליאה. יש כאלה שמאוד רוצים, ויש כאלה שמאוד רצו. אני חושב שזו בושה וחרפה לשרים בממשלה שלא מקיימים את חובותיהם הפרלמנטריות, ועוד כשאנחנו בממשלה שמדברת גבוהה-גבוהה על חשיבות הכנסת וחשיבות הריבונות".

היושב ראש הזועם הצהיר כי "בדבר הזה אני לא מתכוון לעבור על סדר-היום, אך בהיעדר שר כרגע אנחנו נצא להפסקה. אני מבין שהשרה התורנית הודיעה שהיא תגיע. אנחנו נחדש את הישיבה ב-16:20. כאמור, זה חמור מאוד. אני לא מתכוון לעבור על זה לסדר-היום", חזר שוב.

בשעה 16:20 אכן נפתחה המליאה מחדש בנוכחות השרה להגנת הסביבה עידית סילמן. יצוין כי בממשלה מכהנים לעת עתה 32 שרים ועם השבעתו של השר דודי אמסלם שיכהן בין הייתר כשר המקשר בין הממשלה לכנסת, היא תמנה 33 שרים.

יושב ראש הכנסת אמיר אוחנה שרי ממשלה שרים מליאת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד