י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

אבו מאזן: ישראל חצתה את כל הקווים האדומים

ההנהגה הפלסטינית בימים הקרובים לאו"ם ולמועצת הביטחון נגד מדינת ישראל. כך אומר יו"ר הרש"פ אבו מאזן שקורא למנהיגי העולם להכריז על שתי מדינות

אבו מאזן: ישראל חצתה את כל הקווים האדומים
אבו מאזן צילום: פלאש 90

יושב ראש הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן), אומר שבשל העקשנות הישראלית והפעולות של ישראל שחצו את כל הקווים האדומים, תפנה ההנהגה הפלסטינית בימים הקרובים לאו"ם ולמועצת הביטחון כדי לדרוש שתקבל החלטה שידגיש את הצורך לשמור על פתרון שתי המדינות.

בנאום שנשא בוועידת ירושלים שהתקיימה במטה הליגה הערבית בקהיר בירת מצרים, הוסיף עבאס: "אפילו נשיא ארצות הברית ביידן אמר לי שהוא מכיר בפתרון שתי המדינות, ביקשתי ממנו שיכריז על כך, הוא ענה לי שזה יקרה מאוחר יותר, ביקשתי מנשיא צרפת שיכריז על כך והוא השיב לי יותר מאוחר. מתי? ולמה מתעכבים בהכרזה"? תהה אבו מאזן. 

עבאס הדגיש שההנהגה הפלסטינית תפנה לאו"ם כדי לזכות בחברות בארגון ותדרוש להפסיק את הפעולות החד צדדיות כמו הבנייה בהתנחלויות, הריגת הפלסטינים, הפלישה לשטחי הרשות הפלסטינית שנאסרו בהסכמי אוסלו ושעלולים לפגוע בתוצאות המשא ומתן ובהסדר הקבע.

עוד הבהיר עבאס שההנהגה הפלסטינית תפנה לבית המשפט לפשעים בינלאומיים משום שכל יום יש לפלסטינים יותר מהרוג מירי כוחות צה"ל.

הרשות הפלסטינית אבו מאזן שתי מדינות לשני עמים שתי מדינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד