כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
"הוא נבחר ברוב עצום"

בנט בעד נתניהו ונגד בג"ץ: "לא צריך לעסוק בזה"

ראש הממשלה לשעבר התייחס לאפשרות שבג"ץ יחליט להוציא את נתניהו לנבצרות: "חד משמעית בג"ץ לא צריך לעסוק בזה", אמר. על מתווה הנשיא אמר: "הפשרה היא בת השגה, צריך לתקן אבל לא להעביר את המערכת מקצה לקצה"

בנט בעד נתניהו ונגד בג"ץ: "לא צריך לעסוק בזה"
נפתלי בנט צילום: עמית שאבי, לע"מ

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט התייחס הערב (שני) לאפשרות שבית המשפט העליון יחליט להוציא את ראש הממשלה בנימין נתניהו לנבצרות ואמר: "חד משמעית בג"ץ לא צריך לעסוק בזה. הוא נבחר לפני כמה חודשים ברוב עצום של העם". את הדברים אמר בריאיון ל'חדשות 12'.

בנוסף התייחס בנט במהלך הריאיון לרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה ואמר כי הוא תומך בה - אך הדגיש שיש לבצע בה תיקונים: "המצב צריך להיות מאוזן. בשנים האחרונות היו תיקונים, כמו שעשתה איילת שקד כשרת משפטים, אך יש עוד מה לאזן. אהרון ברק לקח את זה לצד אחד בעבר, לא צריך לקחת את זה צד השני. לא צריך שבית המשפט ינהל את מדיניות הממשלה, ולהפך".

בנט הוסיף: "אני חושב שכל צד מאוד צודק. אני נמנה עם הימין, עשרות שנים לא היו מוכנים להכניס כל שופט שהוא לא בזן שלהם". על מפגיני השמאל אמר: "זאת לא חבורת אנרכיסטים, זה אנשים שפוחדים שהם מאבדים את המשטר. רוב העם רוצה תיקון - וגם לוין וגם לפיד יכולים לחתום על אותה הפשרה". 

בנט התייחס למתווה הנשיא ואמר: "הפשרה היא בת השגה, צריך לתקן אבל לא להעביר את המערכת מקצה לקצה. יש פה נוסחה לא מסובכת במיוחד, הבעיה היא שאין אמון. אני חושב שצריך בהחלט להגיד כן ליוזמת הנשיא". לדבריו, "הייתי מוסיף לזה שבוע של 'הפסקת אש' בלי מחאה ובלי חקיקה. מה יש להפסיד? דיון זה הכי טוב. אם לא - הממשלה תמשיך לחוקק וההפגנות יימשכו".

נפתלי בנט בנימין נתניהו נבצרות הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד