ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
מחשש לביטחונו

פוטין נע ברחבי רוסיה רק באמצעות רכבת

ה"טלגרף" הבריטי מדווח כי הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין מתנייד במדינתו רק באמצעות רכבת משוריינת, ולא באמצעות מטוסים משום שלטענתו "הנסיעה ברכבת בטוחה יותר ממטוס, שאותו ניתן ליירט באמצעים רבים"

פוטין נע ברחבי רוסיה רק באמצעות רכבת
תחנת רכבת, אילוסטרציה צילום: Pexels

כמעט שנה למלחמת רוסיה-אוקראינה: ה"טלגרף הבריטי" מדווח היום כי הנשיא הרוסי ולדימיר פוטין מתנייד ברוסיה אך ורק באמצעות רכבת משוריינת, בכדי להגביר את ביטחונו האישי. פוטין טוען כי הרכבת בטוחה הרבה יותר וכי אחרי מטוסו ניתן לעקוב ב"קלות רבה" וליירט אותו.

הרכבת המשוריינת של פוטין משמשת אותו בדרכו לאחוזותיו הפרטיות, והיא כוללת בתוכה חדרי שינה ועבודה רבים ואמצעי תקשורת מתקדמים. לפי מקורב לקרמלין עלות הרכבת נאמדת בכ-13.5 מיליון דולר, ופוטין משתמש בה מאז פברואר בשנה שעברה.

אתר החדשות Proekt, הוסיף וטען בתחקיר כי "עבור פוטין נבנו קווי רכבת סודיים ושלושה תחנות באחוזותיו השונות על מנת לאפשר לו לנוע ברכבת. כמו כן, תמונות לווין זיהו כי נבנתה תחנה פרטית קרובה למעון רשמי אחר של פוטין, בנובו-אוגריובו, בסמוך לבירה מוסקבה". עוד נכתב בתחקיר כי עבור הרכבת המשוריינת נבנתה תחנת רכבת במרכז מוסקבה, ובה מסוף VIP מיוחד, אשר מוקף בגדר תיל ומצלמות מעקב.

מלחמת אוקראינה רוסיה רכבת ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד