כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לפנות בוקר

צה"ל הרס את בית המחבל מקריית ארבע שרצח את רונן חנניה

לפנות בוקר הרסו כוחות צה"ל את ביתו של המחבל שרצח בחודש אוקטובר את רונן חנניה בפיגוע ירי בקריית ארבע. במקביל,  הפלסטינים דיווחו על חילופי אש בג'נין בין צה"ל לחמושים בזמן מעצר מבוקש

צה"ל הרס את בית המחבל מקריית ארבע שרצח את רונן חנניה
רונן חנניה הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

צה"ל הרס לפנות בוקר (חמישי) את ביתו של המחבל מוחמד כאמל אלג'עברי, שביצע בחודש אוקטובר את פיגוע הירי בקריית ארבע שבו נרצח רונן חנניה ונפצעו שניים נוספים. 

מפקד פיקוד המרכז חתם בחודש דצמבר על צו החרמה והריסה לבית בו התגורר המחבל ג'עברי. הצו הוצא לאחר שההשגה שהגישה משפחתו של המחבל נדחתה.

(הריסת בית המחבל. תיעוד מרשתות פלסטיניות)

ממועצת קרית ארבע-חברון נמסר בתגובה להריסת בית המחבל: "מברכים את כוחות הביטחון שהרסו את ביתו של המחבל הנבזה, התגובה שלנו לאירועי טרור צריכה להיות חדה יותר ומהירה יותר. מאז הרצח המזעזע נולדו בקרית ארבע-חברון עוד עשרות ילדים, הגיעו משפחות חדשות והמועצה תמשיך לגדול ולהתפתח. בעזרת ה' שנזכה להיות עם חופשי בארצנו ושאויבנו יהיו אלו שיחיו תחת הרתעה מאיתנו".

בתוך כך, על פי מקורות פלסטיניים כוחות צה"ל עצרו לפנות בוקר מבוקש בעיר ג'נין. ברחבי העיר נשמעות אזעקות וקולות ירי, ועל פי דיווחים מקומיים, בזמן יציאת הכוחות מהעיר מספר חמושים פתחו באש לעברם.

קרית ארבע פיגוע ירי צה"ל הריסת בית המחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד