ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מאותת לנתניהו

ח"כ אלמוג כהן: "אם לא נקבל את הכלים, לא נהיה חלק מהמשימה"

ח"כ אלמוג כהן התייחס לאיום של יו"ר מפלגתו שאמר "לא לנער הזה פיללנו" והבהיר, "האיום מאוד רציני". לדבריו, "אם לא נקבל את הכלים הראויים כדי לבצע את המשימה לא נוכל להיות חלק מהמשימה". על האזהרה של ראש השב"כ לבן גביר: "תפקידו לא להעביר לגורמים מדיניים אזהרות כאלה ואחרות" | האזינו

ח"כ אלמוג כהן: "אם לא נקבל את הכלים, לא נהיה חלק מהמשימה"
אלמוג כהן צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית התייחס היום (חמישי) בריאיון לרדיו 103 לאיום של יו"ר מפלגתו השר בן גביר על הממשלה ואמר כי, "האיום מאוד רציני". אתמול, אמר בן גביר כי "הצטרפנו לממשלה על בסיס התחייבות שזאת תהיה ממשלת ימין מלא מלא, והמדיניות הזו לא יכולה להימשך".

בפתח הריאיון אמר כהן: "אני מוכרח לומר שהממשלה עדיין בחיתוליה אבל כרגע ממה שאנחנו רואים אנחנו לא מרוצים. אנחנו לא רואים שינוי מדיניות שעליו הסכימו כל הצדדים שהתכנסו בכדי להקים קואליציה רחבה. בסופו של דבר, כן, לא לנער הזה פיללנו", הודה ח"כ כהן בפתח השיחה. "אנחנו נלחמים פה כדי להביא ביטחון אישי, קונצנזוס ציבורי, ואם לא נקבל את הכלים הראויים כדי לבצע את המשימה לא נוכל להיות חלק מהמשימה, בוודאי".

הוא התייחס למסר ששיגר אתמול השר בן גביר שאמר "לא לנער הזה פיללנו" והדגיש: "כן, האיום מאוד רציני. בסוף, נבחרנו ברוב מאוד גדול של ציבור רחב שיודע בדיוק מה הוא רוצה, הוא רוצה פה ביטחון אישי, משילות, אכיפה שוויונית ולא בררנית. בסופו של יום כפי שאתם מקבלים את הכלים כדי להצליח במשימה שלכם, גם לנו יש רצון שהוא מאוד טבעי. אנחנו לא באים לחפש ג'ובים או תפקידים, זה לא מעניין. אנחנו באים בכדי באמת לבוא וליצור פה שינוי רחב".

על האזהרה של ראש השב"כ מול השר לביטחון לאומי כי התנהלותו מתסיסה את השטח אמר כהן: "בתקשורת באמת יש ניסיון להקטין את המדיניות של השר במזרח ירושלים, מפני שאמרו פיתות, ניסו להקטין. זה הרבה מעבר לפקפוק והניסיון להקטין את מדיניות השר במזרח ירושלים. יש שם מבצע ומבצע גדול, מאסיבי, שעלול להבעיר את העיר, אבל בסופו של יום הכול עלול להבעיר את העיר, את המזרח התיכון. כל פעולה עלולה לעלות לנו בדם, אז נמשיך להירצח ברחובות? לקבור ילדים לפני כניסת שבת?".

הוא הוסיף: תפקידו של ראש השב"כ מאוד ברור - סיכול טרור, סיכול חתרנות מדיניות וכו'. שיתעסק במה שהוא צריך לעשות. אני מכבד ומעריך אותו אבל תפקידו לא להעביר לגורמים מדיניים אזהרות כאלה ואחרות. בסוף ברור שכשיוצאים לפעילות התקפית זה עלול להתסיס את הצד השני. האלטרנטיבה של להמשיך להירצח ברחובות מאוד רעה בעיניי".

 

 

אלמוג כהן איתמר בן גביר רונן בר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד