כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
"חמינאי מאמין באיומי נתניהו"

התוכנית הזדונית של איראן אם ישראל תתקוף את מתקני הגרעין

עיתון בריטי מפרסם כי איראן ממפה את הפזורה היהודית בגולה לקראת מסע התנקשויות באמצעות חוליות טרור שיופעלו בתרחיש בו ישראל תתקוף את מתקני הגרעין, כך סיפרה יהודייה שפגשה את האייתוללה עלי חמינאי | "המנהיג העליון חושש רק מדבר אחד - מתקפה ישראלית"

חמינאי עם אנשי דת
חמינאי עם אנשי דת צילום: Iran international

איראן ממפה את מיקומי הקהילות היהודיות ברחבי העולם, במקרה וישראל תתקוף את מתקני הגרעין ברפובליקה האסלאמית. כך דווח היום (חמישי) באתר The Jewish Chronicle.

התוכנית המצמיתה, שנחשפה במהלך פגישה בדרג גבוה בטהראן, כללה זיהוי של דמויות מפתח יהודיות שהן למעשה מהוות מטרה של האיראנים. בפגישה נבדק "איך לתקוף ואיפה".

חוליות הפגיעה ייפרסו אם ישראל תתקוף אי פעם את איראן, נאמר לאישה יהודייה בשם קתרין פרז-שקדם, שפגשה את האייתוללה חמינאי."לפזורה היהודית בעולם תהיה הפתעה מאוד לא נעימה" נאמר לה והיא סיפרה את הדברים לעיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle.

מזימת הנקמה נחשפה בפני פרז-שקדם, אחת מהנשים המערביות הבודדות שפגשו את המנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי.

חמינאי נראה חושש רק מדבר אחד "מתקפה ישראלית", אמרה והוסיפה: "הוא מאמין באיומים של נתניהו והוא יודע שלעת עתה ישראל עדיפה מבחינה צבאית". פרז-שקדם פגשה גם את קאסם סולימאני, האיש מאחורי הטרור שהפעילה איראן בעולם, ושחוסל בתקיפה אמריקאית לפני כשלוש שנים, וכן את אברהים ראיסי, הנשיא הנוכחי של המדינה שהיה התובע הראשי של איראן ומי שעמד מאחורי הוצאות להורג של מפגינים בשנות המהפכה.

ללא ידיעת המשטר הרודני שגב' פרז-שקדם, היא יהודייה, היא נפגשה עם חמינאי כאנליסטית במזרח התיכון ועמיתת מחקר בצוות החשיבה של חברת הנרי ג'קסון שעבדה עם אתרים פרו-איראניים ולערוץ הטלוויזיה התעמולה הרוסי, RT.

היא אמרה שהיא השיגה את הגישה ברמה גבוהה דרך האיש שכינה "ד"ר גבלס של איראן", נאדר טאלבזאדה המנוח, שהוביל מסעות תעמולה וטיפח אותה כידידה ובעלת ברית.

זה היה באירוע סגור שאורגן באיראן, התוכנית היתה "לזהות את כל הארגונים הלא ממשלתיים הבולטים המנוהלים על ידי יהודים במגזר עסקי, כולל הרבנים החשובים. הם רצו להבין את ההשפעה שלהם והיכן הם גרים עם משפחותיהם כדי למקד אותם". טאלבזאדה, אמר מפורש שהמיפוי הוא הכנה לרצח כדי לגרום ל"תפוצות לשלם מחיר".

בנובמבר האחרון אמר מנהל ארגון הביון הבריטי MI5, קן מקאלום, כי עשר מזימות התנקשות איראניות סוכלו בבריטניה תוך שנה, הוא לא אמר אם המתנקשים התמקדו ביהודים.

דובר ארגון השמירה היהודי CST אמר לעיתון: "אנחנו יודעים כבר שנים רבות שאיראן מעורבת בתכנון טרור נגד קהילות יהודיות, אבל זה מצמרר לחלוטין לפרט את זה בפירוט כה ברור. כשאנשים שואלים למה בתי ספר ובתי כנסת יהודיים צריכים אבטחה, זה חלק גדול מהתשובה".

האיתוללה עלי חמינאי תקיפה ישראלית איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד